کدرشته های جدید ارشد اعلام شد/ انتشار تغییرات دفترچه انتخاب رشته

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کدرشته های جدید ارشد اعلام شد/ انتشار تغییرات دفترچه انتخاب رشته

اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ به همراه کدرشته های جدید و حذف شده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ در تاریخ ۱۱ خرداد و اطلاعیه اصلاحات ۲۱ خرداد، اصلاحات جدید در تاریخ ۲۵ خرداد اعلام شد.

به منظور فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد که تا ۲۵ خرداد ۹۶ برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، فرصت انتخاب رشته تا پایان روز یکشنبه ۲۸ خرداد تمدید شد.

با توجه به اعلام رشته‌های جدید و همچنین برخی اصلاحات در کدرشته‌ محل‌ها که از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، داوطلبانی که پیش از این انتخاب رشته کرده بودند هم می توانند تا یکشنبه ۲۸ خرداد نسبت به اصلاح و ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ اقدام کنند.

انتخاب رشته داوطلبان علاقمند به انتخاب کدرشته های دانشگاه آزاد اسلامی به طور جداگانه و از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در هفته پایانی خردادماه انجام می گیرد.

در اصلاحات سری دوم دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶، شرایط و ضوابط جدید ۵ دانشگاه و موسسه آموزش عالی منتشر شده و افزایش و یا کاهش ظرفیت ۱۲۹ کدرشته محل، حذف ۱۵ کدرشته محل و اضافه شدن ۲۷۷ کدرشته محل جدید اعلام شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار