پذیرش دانشجو در 90 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرش دانشجو در 90 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اهواز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 10 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در سال 96 در 90 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

دکتر شهرام لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، با بیان این خبر اظهار کرد: امسال دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در 90 رشته کارشناسی ارشد ازجمله مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، زبان‌شناسی همگانی، زبان و ادبیات انگلیسی، علوم سیاسی و روانشناسی عمومی برای مهرماه 96 دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا 27 تیرماه برای انتخاب رشته به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org مراجعه کنند؛ در این سامانه لیست کامل رشته‌های دانشگاه اهواز نیز ذکر شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با بیان اینکه در مجموع حدود 10 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در هر رشته‌ کارشناسی ارشد معمولاً بین 15 تا 20 نفر است؛ پس از اعلام نتایج، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از اواسط شهریورماه آغاز می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار