آخرین وضعیت رشته‌محل‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین وضعیت رشته‌محل‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: وزارت علوم با برگزاری جلسات متعدد، تعدادی از رشته محل‌های دانشگاه آزاد را تائید کرده و در مرحله دوم تعداد دیگری در دست بررسی است که منتظر اعلام تصمیم نهایی وزارت علوم هستیم.

علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: تاکنون تصمیمی برای تمدید مهلت انتخاب رشته گرفته نشده و منتظریم که با توجه به تغییرات جدید با مسئولان در زمینه تمدید مهلت مشورت کنیم ولی در حال حاضر داوطلبان تا 27 تیر ماه برای انتخاب رشته مهلت دارند.

وی افزود: داوطلبان برای انتخاب رشته تا 27 تیر ماه مهلت دارند که به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و برای انتخاب رشته اقدام کنند.

رهایی اظهار داشت: وزارت علوم و دفتر گسترش آموزش عالی با برگزاری جلسات متعدد، تعدادی از رشته محل‌های دانشگاه آزاد را تائید کرده و در مرحله دوم تعداد دیگری در دست بررسی است که منتظر اعلام تصمیم نهایی وزارت علوم هستیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد عنوان کرد: وزارت علوم نتیجه بررسی مرحله دوم رشته محل‌ها را تا پایان این هفته اعلام می‌کند زیرا حجم زیادی از اطلاعات به دفتر گسترش ارائه شده که بررسی به صورت تدریجی انجام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار