توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با همکاری دانشگاه‌های خارج از کشور خبر داد.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توجه به گسترش رشته‌ها در دوره تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه عنوان کرد: در نظر داریم تا کاری متفاوت در حوزه تحصیلات تکمیلی انجام شود و کیفیت دروس ارائه شده ارتقاء پیدا کند.

وی ادامه داد: برای تحقق این هدف با سایر دانشگاه‌ها همکاری خواهیم داشت به ویژه همکاری با دانشگاه‌های خارج از ایران را در دستور کار داریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در هیأت امنای‌ دانشگاه مطرح شده همکاری مشترک با سایر دانشگاه‌ها با تمرکز بر جنبه‌ عملی دروس است؛ همچنین باید به توسعه تحصیلات میان رشته‌ای و تربیت نیروی متخصص در این حوزه توجه شود.

موسی‌پور اظهار کرد: در حوزه آموزش زبان انگلیسی و ریاضی رشته تعریف شده است اما در سایر موارد مانند فیزیک‌، زیست و شیمی رشته‌های با محوریت آموزش دروس یاد شده را در دانشگاه‌ها نداریم و باید شرایط را برای ورود آموزش میان رشته‌ای فراهم کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: علاوه بر این مسئله برای دوره دکترا سیاست و تعامل با سایر دانشگاه‌ها مصوب شده و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا وضعیت رویکرد عملی را در این دوره مورد توجه قرار دهیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار