فراخوان جذب خلبان در شرکت هواپیمایی قشم ایر

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اولویت دولت محترم جمهوری اسلامی در ایجاد اشتغال و تحکیم پایه های صنعت هوانوردی، شرکت هواپیمایی قشم در نظر دارد تعدادی از جوانان فارغ التحصیل رشته خلبانی را از طریق آزمون ورودی و مصاحبه های تخصصی جذب نماید.

!!توضیح اهواز نیاز!!

تذکر : در متن آگهی به صورت صریح قید نشده است که افراد سایر استانها به غیر از تهران مجاز به ثبت نام هستند یا خیر. “اهواز نیاز” هیچ گونه اطلاعات بیشتری در این زمینه نداشته و مسئولیتی در قبال ثبت نام شما در آزمون ندارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی سازمان برگزار کننده آژمون در تماس باشید.

نکات مهم :

– پذیرش خلبان در واحد عملیات پرواز شرکت هواپیمایی قشم ، طی فرایند آزمون کتبی و مصاحبه های علمی و تخصصی انجام می پذیرد.

– ثبت نام در این فراخوان و همچنین قبولی در مرحله نخست آزمون ، هیچگونه حقی را برای متقاضی ، جهت استخدام ایجاد نمی نماید.

توجه :

شرایط عمومی، اختصاصی و همچنین ضوابط و مراحل ثبت نام در فراخوان ذیل اعلام می گردد. علاقمندان می توانند از تاریخ 4 مرداد ماه تا پایان 9 مردادماه سال جاری ، با تکمیل فرم پیوست ، در این فراخوان شرکت کرده و اطلاعات خود را در بانک مشاغل شرکت هواپیمایی قشم ثبت نمایند.

شرایط عمومی :

– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قوانین جمهوری اسلامی ایران

– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

– دارا بودن پایان خدمت دوره ضرورت سربازی یا معافیت غیرپزشکی قانونی (آقایان)

– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر و کیفری

– عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام ازطرف مراجع قضایی و ذیصلاح

– عدم وجود هرگونه تعهد و استخدام رسمی ، ثابت و یا پیمانی در زمان عقد قرارداد

شرایط اختصاصی :

– حداکثر سن متقاضی 30 سال (با احتساب مدت خدمت سربازی)

دارا بودن حداقل مدرک CPL/IR (حداکثر مهلت ارائه مدرک IR تا زمان انجام مصاحبه تخصصی می باشد)

– حداقل میزان قد 165 و حداکثر 190 سانتیمتر

– دارا بودن تناسب قد و وزن (BMI بین 20 تا 28)

– داشتن شرایط جسمانی و روانی و توانایی لازم به تایید مرکز پزشکی هواپیمایی قشم

– امکان سکونت در تهران (محدوده تعیین شده توسط شرکت هواپیمایی قشم) پس از استخدام

ضوابط پس از ثبت نام :

– پس از دریافت کد پیگیری ، به هیچ عنوان امکان اعمال تغییرات برای متقاضی وجود ندارد.

– متقاضی بایستی کد پیگیری خود را ذخیره کرده و در کلیه مراحل جذب در دسترس داشته باشد.

– زمان و مکان آزمون از طریق پیامک برای ثبت نام کنندگان واجد شرایط ارسال خواهد شد.

– نتیجه آزمون برای قبول شدگان در تارنمای شرکت هواپیمایی قشم اعلام میگردد.

– عدم حضور متقاضی در آزمون و یا پیگیری امور بعد از قبولی، به منزله انصراف وی از فرایند جذب بوده و مسئولیت آن صرفاً بر عهده ایشان می باشد.

مدارک لازم :

متقاضی می بایست تصویر مدارک ذیل را در قالب یک فایل فشرده (زیپ شده) و با عنوان کد پیگیری که دریافت می نماید، به آدرس ایمیل jobs@qeshm-air.com ارسال نماید:

– عکس پرسنلی در قطع 4*3

– کارت ملی (پشت و رو)

– آخرین مدرک تحصیلی

– کارت CPL (پشت و رو)

– دو صفحه آخر Log Book

مثال

اگر کد پیگیری دریافتی 9605010020040007 باشد، متقاضی بایستی پس از ایجاد فایل فشرده از تصویر مدارک خود، فایل زیپ شده را Rename کرده و عنوان آن را به کد پیگیری خود تغییر دهد و پس از ذخیره ، به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال نماید.

Subject مربوطه ایمیل هم بایستی همان کد پیگیری باشد.

جهت مشاهده کامل اطلاعیه و ثبت نام اینجا کلیک نمایید


مشاور مدیرعامل قشم ایر از قصد این شرکت هواپیمایی برای استخدام تعدادی خلبان از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی خبر داد.
عباس مسیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب تعدادی خلبان در شرکت هواپیمایی قشم ایر خبر داد.
مشاور مدیرعامل این شرکت در امور ارتباطات و رسانه گفت: هواپیمایی قشم ایر در راستای تحکیم پایه های صنعت هوانوردی، قصد دارد تعدادی از جوانان فارغ التحصیل در رشته خلبانی را از طریق آزمون ورودی کتبی و مصاحبه های تخصصی جذب کند.
وی با تأکید بر اینکه ثبت نام در آزمون و قبولی در مرحله اول آن (کتبی) هیچ گونه تعهد استخدامی برای قشم ایر ایجاد نخواهد کرد، افزود: متقاضیان ورود به عرصه خلبانی می توانند از ساعات پایانی امروز سه شنبه ۳ مرداد با مراجعه به سایت هواپیمایی قشم ایر ( www.qeshm-air.com) ، پس از تکمیل فرم های پیوست، اطلاعات خود را در بانک مشاغل این شرکت هواپیمایی ثبت کنند.
به گفته مسیبی شرایط عمومی ثبت نام در این فراخوان، شامل داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قوانین کشور، التزام به قانون اساسی، دارا بودن کارت پایان خدمت دوره ضرورت سربازی با معافیت غیر پزشکی قانونی (ویژه برادران)، عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات، نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و کیفری، عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدامی از طرف مراجع قضایی و ذی صلاح و عدم وجود هر گونه تعهد استخدام رسمی، پیمانی و ثابت در زمان عقد قرارداد است.
این مقام مسئول در هواپیمایی قشم ایر درباره شرایط اختصاصی که متقاضیان استخدامی در رسته خلبانی می بایست دارا باشند، تصریح کرد: باید حداکثر سن متقاضی با احتساب خدمت سربازی ۳۰ سال باشد؛ ضمن اینکه می بایست داوطلبان حداقل مدرک CPL/IR را داشته باشند که زمان ارائه مدرک IR حداکثر تا زمان انجام مصاحبه تخصصی خواهد بود.
وی از دیگر شرایط اختصاصی داوطلبان ورود به خلبانی در قشم ایر را داشتن حداقل ۱۶۵ و حداکثر ۱۹۰ سانتی متر، دارا بودن تناسب در قد و وزن (BMI بین ۲۰ تا ۲۸)، داشتن شرایط جسمی و روانی و توانایی لازم به تأیید مرکز پزشکی هواپیمایی قشم و داشتن حداقل دیپلم متوسطه است. البته داوطلبانی که مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم متوسطه در رشته های هوانوردی و فنی و مهندسی بنا به تشخیص و نظر گروه کارشناسان عملیات پرواز هواپیمایی قشم را ارائه دهند، امتیاز خواهند داشت.
مسیبی از دیگر شرایط اختصاصی استخدام در قشم ایر را امکان سکونت در تهران پس از استخدام دانست و گفت: داوطلبان باید آمادگی سکونت در محدوده تعیین شده توسط شرکت هواپیمایی قشم را داشته باشند.
گفتنی است داوطلبان پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری به هیچ عنوان امکان اعمال تغییرات را ندارند؛ زمان و مکان این آزمون نیز بعدا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. همچنین نتایج آزمون برای قبول شدگان در سایت رسمی قشم ایر مندرج می شود.
مشاور مدیرعامل قشم ایر در امور ارتباطات و رسانه، مدارک لازم برای ثبت نام را شامل فایل الکترونیکی یا اسکن شده عکس پرسنلی ۳ در ۴، پشت و روی کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، پشت و روی کارت CPL و دو صفحه آخر Log Book عنوان و اظهار کرد: متقاضیان می بایست تصویر این مدارک را در قالب یک فایل فشرده (زیپ شده) و با عنوان کد رهگیری با استفاده از گزینه Rename و تغییر نام فایل به کد رهگیری ای که دریافت کرده اند، به آدرس ایمیل jobs@qeshm-air.com ارسال کنند. همچنین این کد رهگیری در بخش subject نیز وارد شود.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.