جزییات پذیرش دانشجو در دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزییات پذیرش دانشجو در دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان جزئیات پذیرش دانشجویان جدیدالورود در این دانشگاه در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا دکتر محمد فرجی در خصوص پذیرش دانشجو در این دانشگاه در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در حال حاضر 15 رشته کارشناسی در این دانشگاه تدریس می‌شود و با توجه به آماری که از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد، برای سال تحصیلی جدید بین 300 تا 350 دانشجو در مقطع کارشناسی این دانشگاه پذیرش خواهند شد.

وی افزود: همچنین در مقطع کارشناسی ارشد 10 رشته در این دانشگاه وجود دارد که در سال تحصیلی جدید بین 100 تا 120 دانشجو در این رشته‌ها پذیرش می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با بیان اینکه امسال مجوز رشته جدیدی در دانشگاه اخذ نشده است، عنوان کرد: در حال حاضر متقاضی رشته جنگل‌داری در مقطع دکتری هستیم که برای راه‌اندازی این رشته نیاز است ابتدا پرتال جامع دکتری آموزش عالی وزارت علوم باز شود.

فرجی تعداد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را نزدیک به یک هزار و 560 نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به آمار سال گذشته در این دانشگاه، تعداد اساتید 107 نفر بوده و نسبت استاد به دانشجو نیز در حال حاضر 20 است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار