آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی های علمی کاربردی از امروز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی های علمی کاربردی از امروز

ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی‌ دوره‌ مهندسی‌ فناوری‌ و کارشناسی‌ حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی سال‌تحصیلی ‌۹۷‌-‌۹۶ از امروز اول مهر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرش در این افراد در کدرشته‌ محل‌های دوره‌ مهندسی‌ فناوری‌ و کارشناسی‌ حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام‌ آموزش مهارتی‌دانشگاه جامع علمی کاربردی سال‌تحصیلی ‌۹۷‌-‌۱۳۹۶ صورت گرفته است.

براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش این دوره ها از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

پذیرفته‌شدگان لازم است از روز شنبه اول مهرماه ۹۶ برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد به سایت جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی –کاربردی به نشانی www.edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در بند «ب» و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۴) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت‌ نام شامل ۶ قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری، یک سری تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت است.

همچنین اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن از جمله مدارک ثبت نام است.

اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال به کار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)، اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند ۳-۲ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ ۴ دفترچه راهنمای پذیرش مشخص کند (برای برادران) از دیگر مدارک مورد نیاز ثبت نام است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار