سونی برنامه زمانی بروزرسانی دستگاه های اکسپریا به اندروید 5.1 را منتشر کرد !

دسته ها: اخبار

همانطور که در میدانید شرکت سونی چندین هفته گذشته سخت مشغول بروزرسانی دستگاه های وعده داده شده به اندروید لالی پاپ بود که اکنون با پایان یافتن این بروزرسانی ها سونی وعده بروزرسانی دستگاه های جدیدتری به اندروید 5.1 داده است که در ادامه لیست دستگاه های اعلام شده را مرور میکنیم.

 

سونی در ابتدا به تمامی کاربران سری Z مژده بروزرسانی اندروید 5.1 را میدهد. سونی از خانواده اکسپریا Z، اکسپریا Z1، اکسپریا Z2 و اکسپریا Z3 نام برده که وعده داده است در ماه جولای بروزرسانی ها را دریافت کند. دو فبلت اکسپریا T2 و اکسپریا C3 نیز که کمتر کسی انتظار دریافت آپدیت اندروید ۵٫۰ را برای آنها داشت نیز در لیست به روزرسانی اندروید ۵٫۱ قرار گرفته اند و قرار است در ماه ژولای (تیر ماه) این آپدیت را دریافت کنند.

 

  • Sony Xperia Z3 series: Xperia Z3, Xperia Z3v, Xperia Z3 Compact and Xperia Z3 Tablet Compact

  • Sony Xperia Z2 series: Xperia Z2 and Xperia Z2 Tablet

  • Sony Xperia Z1 series: Xperia Z1, Xperia Z1 Compact, Xperia Z1S, Xperia Z Ultra and Xperia Z Ultra GPE

  • Sony Xperia Z series: Xperia Z, Xperia ZL, Xperia ZR and Xperia Tablet Z

  • Sony Xperia M2 and Xperia M2 Aqua

  • Sony Xperia T2 Ultra

  • Sony Xperia C3

اما یک خبر بسیار خوش برای صاحبان اکسپریا M2 این است که سونی رسما اعلام کرده مستقیما این تلفن ها را به لالی پاپ (5.1) بروزرسانی میکند البته سونی درباره این دستگاه تاریخ دقیقی ارائه نکرده ولی گفته که مدتی بعد از اعضای خانواده Z این دستگاه ها نیز آپدیت را دریافت میکنند.

شرکت سونی در این برنامه یکی از عجیب ترین اقدامات خود را انجام داده است و آن این که تمامی اعضای خانواده Z حتی اکسپریا Z که بیشتر از 30 ماه از ورود آنها به بازار میگذرد هم در این لیست قرار دارد اتفاقی که نمونه آن را تنها در اسمارت فون های نکسوسی دیده بودیم. 

 

منبع:GsmarenaXperiaBlog

اخبار