چگونه محل کار خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟

دسته ها: مطالب آموزشی

چگونه محل کار خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟

اگر می خواهید آدرس محل کارتان را به راحتی در اختیار مشتریان خود قرار دهید می توانید آن را در گول مپ ثبت کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل از طریق برنامه گوگل مپ این امکان را برای کاربران فراهم آورده است که برای سهولت در آدرسی دهی به دیگران محل کار خود را در این برنامه ثبت کنند، البته به یاد داشته باشید تنها محل هایی را می توانید ثبت کنید که در آن شهر یک آدرس فیزیکی برای محل کسب و کارتان ثبت شده باشد.

برای ثبت محل کارتان بر روی گوگل مپ به google My Business بروید و با کلیک بر روی Get on Google در کادر نمایش داده شده نام شرکت و محل دقیق آن را وارد کنید.

اگر عنوان شغلی شما در سایت در پیش تعیین شده باشد که به راحتی می توانید آن را انتخاب کنید اگر عنوان شغلی شما در لیست مشاغل وجود نداشت با انتخاب گزینه Add your Business اطلاعاتی در خصوص شغل خود وارد کرده و آن را ثبت کنید.

به یاد داشته باشید یک توصیف دقیق از شغل خود داشته باشید تا به درستی در دسته بندی مشاغل گوگل قرار گیرید و در موتورهای جستجو نتایج مثبتی از شغل شما نمایش داده شود.

پس از انتخاب عنوان شغل گوگل از شما می پرسد که آیا محلی که انتخاب کرده اید دقیقا همان مکان محل کارتان هست یا خیر که باید آن را تایید یا رد کنید. با گذراندن مراحل یاد شده پس از مدتی کوتاه گوگل برای شما یک کد تایید از طریق ایمیل ارسال می کند که باید طی 30 روز به این ایمیل پاسخ دهید.

مطالب آموزشی