موج جدیدی در ابزار های جانبی تلفن همراه: ASUS Selfie Swing در راه است

دسته ها: اخبار

ایده تولید مونوپاد صنعت لوازم جانبی تلفن همراه را در چند ماه گذشته بکلی متحول کرد و تغییرات عمده ای در روند پیشرفت شرکت های گوناگون تولید کننده در این حوزه ایجاد کرد. اما اگرچه برخی افراد از داشتن یک مونوپاد بسیار لذت میبرند، برخی دیگر بسیار از حمل و نقل آن به همراه خود ناراحت هستند. یک شرکت تایوانی به تازگی ایده تولید یک دسته بسیار ارگنومیک را به همراه تلفن های همراه جامه عمل پوشانده که به دارنده تلفن این امکان را میدهد که براحتی از خود سلفی بگیرد.

این ایده توسط شرکت Computex عملی شده. این شرکت اولین تلفن همراه هوشمند خود را برای پیش نمایش به نمایشگاه الکترونیک جات تایوان ارائه کرده که البته این تلفن همانطور که گفته شد تا حدودی با سایر تلفن های هوشمند تفاوت دارد. دسته ای که بر روی آن قرار گرفته تا حدودی شما را از حمل و نقل یک مونوپاد بی نیاز میکند. نام تلفن همراه هوشمند تولیدی کامپیتکس، ZenFone Selfie میباشد که اگرچه یک تلفن همراه میان رده ارزیابی شده، اما ایده دسته همراه تلفن را به بازار نمایش داده و الهام بخش بسیاری از تولید کنندگان لوازم جانبی شده که هم اکنون میتوانند به ساخت چنین دسته ای بپردازند. مزیت این دسته آنست که بصورت مجزا حمل نمیشود و در صورتی که از حالت فابریک به منظور تصویر برداری باز نشود حتی قابل مشاهده هم نخواهد بود. 

تلفن همراه تولیدی کامپیتکس یک تلفن همراه هوشمند اندرویدی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است که دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است و از یک پردازنده اوکتا کور اسنپ درگون بهره میبرد. این تلفن همراه توسط گروه Asus تولید شده و تا اواخر امسال وارد بازار جهانی خواهد شد. 

 

اخبار