جزییات درگیری‌های مسلحانه پلیس با قاچاقچیان

دسته ها: اخبار

سردار حسین رحیمی با اشاره به عملیات شبانه ای که به کشف 200 کیلوگرم تریاک در شهرستان زاهدان منجر شد گفت: در عملیات شبانه ای که در شهرستان زاهدان و در منطقه «قطار خنجک» انجام شد، ماموران یگان تکاوری موفق شدند با شناسایی یک دستگاه خودرو در یکی از محورهای فرعی و کوهستانی این شهرستان و زیر نظر قرار دادن آن، درصدد دستگیری قاچاقچیان برآیند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر که متوجه حضور ماموران شده بودند اقدام به فرار از دست پلیس کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز، با ماموران پلیس به صورت مسلحانه درگیر شدند و با تنگ شدن عرصه بر آن ها، دست به آتش زدن خودروی خود زده که پس از مهار آتش، 200 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رحیمی با اشاره به جزئیات درگیری مسلحانه دیگری با قاچاقچیان مواد مخدر اظهار داشت: به دنبال گزارشی از جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در محور فرعی «کیکی آشار» در شهرستان مهرستان، ماموران نیروی انتظامی به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس ضمن شناسایی محل تردد قاچاقچیان، محورهای مورد نظر را تحت پوشش قرار دادند و موفق شدند در محور «کیکی» یک دستگاه تویوتای حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو بدون توجه به ایست ماموران، در صدد فرار از دست آن ها برآمد گفت: در پی بی توجهی قاچاقیان به دستور مکرر ایست ماموران، سوداگران مرگ اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده و به صورت مسلحانه با پلیس درگیر شدند.

رحیمی تاکید کرد: به دنبال چند ساعت درگیری مسلحانه اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر با ماموران پلیس، سرانجام قاچاقچیان با بجا گذاشتن خودرو، از دست ماموران گریختند و با استفاده از موقعیت کوهستانی منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشفیات به دست آمده از قاچاقچیان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو، 1000 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

وی در پایان با اعلام خبر دستگیری یک قاچاقچی در منطقه ایرانشهر اظهار داشت: به دنبال شناسایی یک دستگاه خودرو پژو متعلق به قاچاقچیان، ماموران پلیس دستگیر وی را در دستور کار خود قرار دادند و در عملیات انجام شده موفق به دستگیری وی و کشف بیش از 300 کیلوگرم تریاک شدند.(باشگاه خبرنگاران)

اخبار