تاریخ و زمان مصاحبه استخدامی بانک مسکن متعاقباً اعلام میشود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تاریخ و زمان مصاحبه استخدامی بانک مسکن متعاقباً اعلام میشود

با توجه به اطلاعیه مورخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام نتایج چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور ، تاریخ و زمان مصاحبه استخدامی متعاقباً از طریق سایت بانک اعلام میگردد.

همچنین خواهشمند است درصورت دعوت به مصاحبه استخدامی به نکات ذیل توجه نمایید:

۱- به همراه داشتن اصل کلیه مدارک ( مدرک تحصیلی ، شناسنامه عکس دار ، کارت ملی ، مدارک دال بر بومی بودن ، مدارک ایثارگری ، کارت پایان خدمت یا معافیت )در روز مصاحبه الزامی است .

۲- داوطلبانی که در سایت بعلت نداشتن مدارک مذکور در بند ( ۱ )، نسبت به بارگذاری نامه از مراجع ذی صلاح اقدام نموده اند ، میبایست تا روز مصاحبه نسبت به تهیه اصل این مدارک اقدام نمایند.
توجه : در صورت عدم ارائه اصل مدارک موصوف در روز مصاحبه از ادامه مراحل استخدام شما براساس بند های دفترچه راهنمای آزمون ممانعت بعمل خواهد آمد ( صفحه ۸- بند ۴ و ۶ تذکرات مهم دفترچه راهنمای آزمون )

۳- داوطلبانی که در قسمت بومی بودن از سابقه بیمه استفاده نموده اند ( صفحه ۱ – بند ج شماره ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ دفترچه راهنمای آزمون استخدام ) لازم است سابقه بیمه را که ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی می باشد از شعبه مربوطه دریافت و در روز مصاحبه ارائه نمایند .

۴- داوطلبانی که در قسمت بومی بودن از بند کارمند رسمی یا پیمانی دولت استفاده نموده اند (صفحه ۱ -بند ج شماره ۳ و ۴ دفترچه راهنمای آزمون استخدام ) اصل گواهی اشتغال بکار و حکم کارگزینی و یا کپی برابر اصل احکام نامبرده شده را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

۵- داوطلبانی که در قسمت شاغلین قراردادی ، مدارک بارگذاری نموده اند لازم است که اصل قراردادهای اشتغال بکار که ممهور به مهر سازمان و امضاء مسئول مربوطه میباشد را به همراه داشته باشند.

۶- لازم به ذکر است ارائه هر گونه مدرک خارج از شرایط تعیین شده در دفترچه راهنمای آزمون در روز مصاحبه غیرقابل قبول است و در صورت عدم شرایط مندرج در دفترچه راهنما از ادامه مراحل جذب و استخدام ممانعت بعمل می آید.

جهت مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار