حمایت از پایان نامه‌های ماموریت گرا توسط وزارت صنعت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

حمایت از پایان نامه‌های ماموریت گرا توسط وزارت صنعت

معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت از حمایت از پایان نامه های ماموریتگرای حوزه صنعت در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری توسط این وزارتخانه خبر داد.

برات قبادیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های مدنظر برای حمایت از پایان نامه ها و رساله های دانشگاهیان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری گفت: حمایت از تحقیقات برای پایان نامه ها و رساله های دانشگاهیان، در دستور کار وزارت صنعت قرار گرفته است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در این طرح پایان نامه هایی مورد حمایت قرار می گیرند که مساله محور، هدفمند و ماموریت گرا باشند، اظهار داشت: حمایت از پایان نامه های دانشجویان مقطع ارشد و دکتری که برای صنعت کاربردی باشند، در قالب پرداخت هزینه و یا کمک هزینه تحقیقات صورت می گیرد.

وی توضیح داد: پایان نامه ها و رساله های دانشگاهی باید مساله محور باشند تا بتوانند به کمک حل مساله در صنعت بیایند. همچنین باید هدفمند و ماموریت گرا باشند تا برای رفع مشکلات کشور در بخش های مختلف صنعت، معدن، تجارت و عرضه خدمات به کار گرفته شود. براین اساس چنانچه دانشجویان در این بخش کارهای تحقیقاتی انجام دهند مورد حمایت صنعت قرار خواهند گرفت.

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار