هدف تربیت دانشجویان دارای مهارت کارآفرینی است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

هدف تربیت دانشجویان دارای مهارت کارآفرینی است

قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور به دنبال تربیت دانشجویانی است که در زمان فراغت از تحصیل دارای توان کارآفرینی باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، دکتر اکبری در سفر به شیراز ضمن بیان این مطلب گفت: امروز نباید صرفا به آموزش‌های تئوری بسنده کنیم، بلکه باید با توسعه امکانات سخت‌افزاری، آزمایشگاهی و کارگاهی، زمینه را برای آموزش‌های کاربردی فراهم کنیم.

وی که اعتقاد دارد دانشگاه پیام‌ نور هم‌اینک دانشگاهی پیشرو است، گفت: تلاش‌های زیادی برای افزایش کیفیت تحصیلی و ارتقاء رضایت‌مندی دانشجویان انجام شده است.

اکبری که در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور شیراز صحبت می‌کرد، گفت: با وجود امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و تجهیزات مناسب آموزشی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور شیراز، زمینه لازم برای افزایش مهارت کارآفرینی دانشجویان این دانشگاه فراهم شده است .

وی همچنین به بازدید سال گذشته خود از دانشگاه پیام نور شیراز اشاره و اضافه کرد: طی یکسال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی برای توسعه فضای سبز و زیباسازی این دانشگاه انجام و این دانشگاه به یکی از دانشگاه‌های زیبای کشور تبدیل شده است.

قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه استفاده از گیاهان سازگار با محیط و مقاوم در برابر شرایط کم‌آبی، اهمیت زیبایی محیط دانشگاهی را یادآور و متذکر شد: بانشاط بودن محیط دانشگاه استاد و دانشجو را برای تحصیل و فراگرفتن علم دارای انگیزه خواهد کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار