درخواست استخدام همه افراد گروه الف دانشگاه نفت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

درخواست استخدام همه افراد گروه الف دانشگاه نفت

در بحبوحه ماجرای بدعهدی وزارت نفت در عدم به کارگیری فارغ التحصیلان ممتاز وزارت نفت، اقدام به انتشار آگهی فراخوان برگزاری آزمون استخدامی منطقی نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در واکنش به برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت بیانیه‌ای صادر کردند که متن این بیانیه به شرح زیر است:
از شروع داستان سراسر درد و مظلومیت فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت که با بدعهدی آشکار وزارت نفت در ظلمی نابخشودنی حق مسلم استخدامی ایشان پایمال گردید. بیش از 30 ماه می گذرد.
استمداد حق قانونی از مجلس شورای اسلامی و نامه نگاری به تمامی ارگان‌های ذیربط صورت گرفت، لیکن هیچ وجدان بیداری صدایمان را نشنیده است . قول استعفای هیئت رییسه دانشگاه صنعت نفت در صورت عدم تحقق وعده ی استخدامی گروه الف که در پی تحصن گسترده دانشجویان در دی ماه 94 صورت گرفت، تا به امروز محقق نشده است، قول و وعده ای که لباس پیغمبر بر تن داشت و هیات رئیسه بدان قسم جلاله خورده بودند.
لیکن هرگز جامه عمل به خود نپوشید. در نهایت لایحه شکایت علیه وزارت نفت تنظیم گردید که به رای مثبت دیوان به نفع فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت انجامید.
در بحبوحه ی ماجرای بدعهدی وزارت نفت در عدم به کارگیری فارغ التحصیلان ممتاز گروه الف دانشگاه نفت که عموما با بهانه ی واهی عدم نیاز به نیروی انسانی همراه بود و در حالی که رای دیوان عدالت اداری به نفع فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت صادر گردیده است، برخلاف ادعای مکرر خود (که همان عدم نیاز به نیروی انسانی و حتی مازاد بودن نیروی انسانی فعلی وزارت نفت است)وزارت نفت اقدام به انتشار آگهی فراخوان برگزاری آزمون استخدامی با شرایطی ناعادلانه و غیرمنطقی نموده است.
انتشار این آگهی و بی توجهی به خواسته ی برحق و قانونی فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت موجب خشم گسترده دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه نفت گردیده است.

هم اینک دانشگاه نفت در وضعیت تحصن و اعتصاب فرو رفته است دانشگاهی که تا پیش از وزارت زنگنه به عنوان قطب علمی منطقه در مهندسی نفت و شاخه های مرتبط با آن شناخته می‌شد هم اینک در مسیر افول کامل قرار گرفته است.
خواسته دانشجویان و فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت تنها یک چیز است “ما حق قانونی استخدامی خود را مطالبه می‌کنیم و تا استخدامی تمامی افراد لیست گروه الف دانشگاه نفت از حق خود کوتاه نخواهیم آمد”.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار