اعلام نهایی نتایج استخدامی آموزش و پرورش دهدز در روزهای آینده

دسته ها: اخبار استان اخبار آموزش و پرورش اخبار

اعلام نهایی نتایج استخدامی آموزش و پرورش دهدز در روزهای آینده

بخشدار دهدز اعلام نهایی نتایج استخدامی آموزش و پرورش دهدز در روزهای آینده انجام می‌شود.

حجت‌الله خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به زمان اعلام نهایی اسامی پذیرفته‌شدگان جذب در آموزش و پرورش شهر دهدز اظهار کرد: با توجه به اعتراضات صورت گرفته توسط متقاضیان، روز گذشته طی جلساتی جداگانه با حضور مسؤولان امور اداری و استخدامی اداره کل آموزش و پرورش، آموزش ابتدایی و اداره پیش دبستانی، اداره حراست و کارشناس حراست انجام شد.

وی با بیان اینکه بررسی‌های لازم برای نحوه گزینش و بررسی صلاحیت‌ها انجام شد افزود: با قول مساعد مسؤولان استانی، نتایج نهایی طی روزهای این هفته و به احتمال زیاد در دوشنبه یا سه شنبه اعلام می‌شود.

بخشدار دهدز با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا حق ضایع شده معترضان باز گردانده شود تصریح کرد: جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های امام جمعه شهر دهدز، فرماندار شهرستان ایذه و مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان که در جهت باز گرداندن حق معترضان تلاش کرده‌اند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

خسروی در پایان با بیان اینکه 23 نفر نسبت به نتایج و اسامی اعلام شده اعتراض داشتند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرونده اسامی نهایی تمام شهرهای استان بسته شده بود، متولیان امر در رابطه با پرونده دهدز نهایت همکاری و لطف را داشته و موضوع را پیگیری کردند و جا دارد از تمام تلاش‌های صورت گرفته تشکر کنم.

اخبار استان اخبار آموزش و پرورش اخبار