جرقه‌های خوب و اقدامات زیربنایی مثبت در زمینه اشتغال در اندیمشک در حال انجام است

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جرقه‌های خوب و اقدامات زیربنایی مثبت در زمینه اشتغال در اندیمشک در حال انجام است

معاون فرماندار اندیمشک گفت: در زمینه اشتغال‌زایی در شهرستان اندیمشک جرقه‌های خوب و اقدامات زیربنایی مثبت در سطح شهرستان در حال انجام است که این اقدامات نیاز به درایت و جدیت مسؤولین دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک کرم صرفه‌جو ظهر امروز در جلسه حمایت، جذب سرمایه‌گذاران و مشاغل خانگی در اندیمشک در ساختمان ستاد جذب، حمایت از سرمایه‌گذاری و مشاغل خانگی اظهار کرد: حقیقتاً ایجاد دفتر ستاد جذب، حمایت از سرمایه‌گذاری و مشاغل خانگی در اندیمشک یک سرمایه قابل‌قبول، محترم و ارزشمند در شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: در زمینه اشتغال‌زایی در شهرستان اندیمشک جرقه‌های خوب و اقدامات زیربنایی مثبت در سطح شهرستان در حال انجام است که این اقدامات نیاز به درایت و جدیت مسؤولین دارد و باید با تلاش زمینه را جهت شکوفایی اقتصادی، رونق و توسعه شهرستان فراهم کرد.

معاون فرماندار اندیمشک تلاش‌ها در حوزه اشتغال در شهرستان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: باید شرایطی ایجاد شود که نتیجه عملیاتی اقدامات در حوزه اشتغال، عمران و توسعه در شهرستان به‌روشنی در شهرستان دیده شود و گزارش اقدامات به لحظه و با جزئیات در خدمت شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه اشتغال نیاز به توجه بیشتر در شهرستان اندیمشک دارد گفت: دفتر ستاد جذب، حمایت از سرمایه‌گذاری و مشاغل خانگی با جدیت تمام باید پیگیر موانع و ایجاد فرصت در زمینه اشتغال و جذب سرمایه‌گذار باشد و مجموعه ستاد با پیگیری از موازی کاری در سطح شهرستان پرهیز و مسیر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را هموار کند.

صرفه‌جو با بیان اینکه باید جلسات ستاد با خروجی عملیاتی همراه باشد، افزود: هدف از تشکیل جلسات در ستاد جذب، حمایت از سرمایه‌گذاری و مشاغل خانگی بررسی مشکلات احتمالی و ایجاد پایه مستحکم برای اقدامات عملی و قابل‌قبول در زمین ایجاد اشتغال در سطح شهرستان است.

معاون فرماندار اندیمشک گفت: باید گزارش دقیق از هر اقدام که انجام می‌شود به شهروندان گفته‌شده و گره‌ها در ادارات و دستگاه‌های دولتی پیگیری و یکی پس از دیگری رفع و تا زمانی که پیگیری به اشتغال منجر شود با جدیت در زمینه رفع موانع پیش روی متقاضی تلاش شود.

صرفه‌جو در خاتمه افزود: در زمینه اشتغال خانگی در بخش الوار گرمسیری برنامه‌های خوبی انجام‌شده که انتظار داریم با توجه به ظرفیت‌های بخش مرکزی در بخش مرکزی نیز در ارتباط با مشاغل خانگی برنامه‌ریزی انجام شود و شاهد رونق اقتصادی در بخش مرکزی و در مجموعه شهرستان اندیمشک باشیم.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار