حمله مرگبار به اعضای خانواده پس از مصرف شیشه

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم، این متهم که مهدی نام دارد شامگاه 7 اردیبهشت امسال در حالی که ساتوری به دست داشت وارد خانه شان در مجتمع مسکونی شهرک تاجیک شهرستان بهارستان شد و به اعضای خانواده اش حمله کرد. او بعد از قتل پدرش و زخمی کردن خواهر و پسر همسایه شان از محل گریخت، اما خیلی زود از سوی ماموران دستگیر شد.

مهدی، متهم 24 ساله در بازجویی های مقدماتی سکوت کرد، اما سرانجام دیروز لب به اعتراف گشود و گفت: من و پدرم به موادمخدر اعتیاد داشتیم. مصرف شیشه و حشیش، مرا فردی پرخاشگر کرده بود و همیشه با اعضای خانواده ام درگیری داشتم. چند روز قبل از این جنایت پدرم ادعا کرد که رازی را از من مخفی کرده و مادر واقعی من، زن دیگری است.

وی ادامه داد: با شنیدن این حرف شوکه شده و نمی توانستم این موضوع را قبول کنم. وقتی موضوع را از مادرم پرسیدم ادعا کرد، پدرم دروغ گفته و او مادر واقعی من است. از سوی دیگر پدرم مدام با حرف هایش مرا تحریک می کرد که گفته های مادرم دروغ است. شب حادثه بعد از مصرف شیشه به خانه آمدم و با مادر و خواهرم درگیر شدم. از آنها خواستم واقعیت را بگویند. در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و به سمت آنها حمله ور شدم. خواهرم را زخمی کردم، اما مادرم فرار کرد. همزمان پدرم وارد خانه شد که ضرباتی به او زدم. قصد فرار داشتم که یکی از همسایه ها سد راهم شد. به همین خاطر مجبور شدم او را هم زخمی کنم.

سرهنگ داوود عبدالمالکی، رئیس پلیس شهرستان بهارستان در غرب استان تهران در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم به قتل، او روز گذشته صحنه جنایت را بازسازی کرد و با هماهنگی قضایی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی در حالی ادامه دارد که وضع دو مصدوم حادثه رضایتبخش اعلام شده است.

اخبار