برگزاری آزمون‌های ملی دندانپزشکی،جایابی و ارزشیابی به صورت الکترونیکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری آزمون‌های ملی دندانپزشکی،جایابی و ارزشیابی به صورت الکترونیکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت ضمن اشاره به برگزاری سه آزمون در پایان آذر ماه، اعلام کرد: آزمون‌های جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی، ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی و آزمون ملی دندانپزشکی برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین پورکاظمی ضمن اعلام این خبراظهار کرد: پیش از این آزمون‌های پیش کارورزی، زبان GRE و تافل نیز به صورت الکترونیکی برگزار شده‌ بودند، اما این سه آزمون‌ نخستین بار است که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این آخرین دوره آزمون جایابی است، خاطر نشان کرد: از سال آینده متقاضیان می‌توانند در آزمون ملی شرکت کنند و از این رو امسال تعداد شرکت کنندگان در آزمون ملی افزایش داشت.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام این آزمون‌ها توضیح داد: مهلت ثبت نام این سه آزمون روز گذشته تمدید شد و علیرغم اینکه اعلام کرده بودیم تا دیروز عصر به پایان می‌رسد اما سایت را تا ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۰ اذرماه باز گذاشتیم.

طبق اعلام پورکاظمی، کارت آزمون روز ۲۸ آذرماه از طریق سایت https://www.sanjeshp.ir/ صادر خواهد شد.

به گزارش مفدا، آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور، آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و آزمون ملی دندانپزشکی سه آزمون علوم پزشکی هستند که روز ۳۰ آذر ماه برگزار خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار