جمعی از قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان خواستار بکارگیری شدند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جمعی از قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان خواستار بکارگیری شدند

حدود 20 نفر از قبول شدگان در آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان سه شنبه مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع و بار دیگر خواستار تعیین تکلیف و پاسخگویی مسئولان شدند.

به گزارش ایرنا این معترضان گفتند: در سال 94 آزمون استخدامی شهرداری ها همزمان با سراسر کشور در خوزستان نیز برگزار شد که پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مراحل قانونی به استخدام شهرداری ها درآمدند با این وجود برخی شهرداری های خوزستان همچنان از استخدام این قبول شدگان امتناع کرده اند.
یکی از این افراد که خواست نامش در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای سومین بار مقابل استانداری تجمع کردیم اما ماموران از تجمع ما جلوگیری و ما را متفرق کردند.
وی گفت: در سال 1394 یک آزمون سراسری با هدف تامین نیروی مورد نیاز شهرداری ها برگزار شد و بیشتر قبول شدگان سایر استان ها استخدام شدند.
وی با اشاره به اینکه جمعی از قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان همچنان سر درگم هستند افزود: شهرداری های برخی شهرها مانند شوش و ایذه پذیرفته شدگان را استخدام کرده اند.
وی ادامه داد: تمامی مراحل استخدام از جمله آزمون استخدامی، بخش عملی و تحقیقات انجام گرفته و برای جذب در شهرداری مشکلی وجود ندارد اما مسئولان شهرداری ها حاضر به جذب قبول شدگان در این آزمون نیستند.
وی گفت:حدود پنج ماه از اتمام مراحل گزینش گذشته اما همچنان پذیرفته شدگان استخدام نشده اند.
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان چند روز پیش در گفت وگو با ایرنا از روند جذب این افراد خبر داده و گفته بود: هیچ مشکلی برای جذب قبول شدگان در آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان وجود ندارد.
شهاب صدیقی افزود:در برخی شهرداری ها بدون تاییدیه شورای اداری استخدامی شهرداری های خوزستان و تنها با قبول شدن در آزمون استخدامی و گزینش به کار گرفتند که مورد ایراد این شورا قرار گرفت.
وی ادامه داد: 76 شهرداری در خوزستان وجود دارد که در سه شهرداری در استان قبول شدگان با جذب نیرو دچار مشکل شدند که رفع می شود؛ کسانی که در آزمون قبول شده و روال استخدامی را گذرانده اند به تدریج در شهرداری ها جذب می شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار