مایکروسافت آفیس برای دیوایس های اندرویدی به صورت رایگان منتشر شد+لینک دانلود

دسته ها: اخبار

مایکروسافت آفیس یکی از معروفترین و قوی‌ترین مجموعه نرم افزارهای کاربردی برای مدیریت کارهای اداری نظیر تایپ و غیره می‌باشد.این نرم افزار به شما امکان میدهد تا ویرایش های لازم را بر روی فایل های دلخواه خود ایجاد کرده یا متن های موردنظرتان را به فایل ها اضافه کنید در حالیکه فرمت اصلی آنها تغییری نکند که این مورد بسیار کاربردی و ضروری به نظر می رسد و اکنون این مجموعه نرم افزار در اختیار دیوایس های اندرویدی قرار گرفته است.

 

یک ماه پیش کمپانی مایکروسافت از مجموعه آفیس که به صورت آزمایشی و پیش نمایش تولید شده بود رونمایی کرد. این مجموعه از مایکروسافت پیش تر برای تبلت های اندرویدی عرضه شده بود یعنی شما قادر بودید برنامه های رسمی Word Powerpoint Excel را روی تبلت خود نصب کنید اما اکنون این مجموعه برای گوشی های هوشمند اندرویدی منتشر شده است.

شما اکنون میتوانید روی اندروید 4.4 کیت کت با رم 1 گیگابایت این اپلیکیشنها را نصب و مورد استفاده قرار دهید.البته با اینکه یکی از قابلیت های مطرح اندروید 4.4 اجرا اندروید با رم 512 مگابایت است اما برای اجرای این اپلیکیشن مطمئنا باید اندروید 1 گیگابات داشته باشید تا با عملکرد ضعیف نرم افزار موجه نشوید.

ورد پاورپوینت و اکسل به صورت رایگان منتشر شده و شما میتوانید به راحتی از فروشگاه گوگل پلی آنها را دانلود کنید اما این مجموعه به پرداخت درون برنامه ای نیز مجهز شده است تا برای کاربرانی که کارایی پیشرفته تری از آفیس میخواهند از این قابلیت استفاده کنند.از قابلیت های دیگر این مجموعه میتوان به اتصال به Dropbox ،One Drive  و اپلیکیشن هایی از این قبیل اشاره کرد.

 

 

       

        

        

منبع:engadget

اخبار