ساماندهی بازار لبنیات شادگان جهت اشتغالزایی

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ساماندهی بازار لبنیات شادگان جهت اشتغالزایی

به گزارش فارس فرماندار شادگان گفت: تولید لبنیات در شادگان خوب است و جهاد کشاورزی و دهیاران باید با کمک هم این بازار را جهت تولید اشتغال ساماندهی کنند.

جلسه طرح روستا تعاون صبح امروز با حضور فرماندار شادگان، معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و مسئولان دستگاهای محلی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

فرماندار شادگان در این جلسه با بیان اینکه در روستاهای شهرستان ظرفیت‌ بالایی درحوزه اشتغالزایی برخوردار هستند، اظهار کرد: باید برنامه‌ها وظرفیت‌های موجود در سطح روستا‌هایمان را شناسایی و با طرحی دقیق و برنامه ریزی اصولی جهت ایجاد اشتغال گام برداریم.

وی افزود: از اهداف اجرای طرح تعاون روستا شناسایی ظرفیت‌های روستا‌ها در حوزه اشتغال است و در این طرح ظرفیت‌های هر روستا بر اساس مزیت‌های موجود با کمک، دهیاران و شوراهای اسلامی شناسایی می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه به بحث لبنیات در سطح شهرستان از تولید بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است اما خوب ساماندهی نمی‌شود، گفت: جهاد کشاورزی و دهیاران روستایی باید لبنیات را ساماندهی و در یک محلی جهت ایجاد اشتغال جمع آوری کنند.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار