کارت آزمون های داروسازی و دندانپزشکی منتشر شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کارت آزمون های داروسازی و دندانپزشکی منتشر شد

آزمون‌های ملی و جایابی دندانپزشکی و ارزشیابی داروسازی ۳۰ آذرماه ۹۶ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون‌های ملی و جایابی دندانپزشکی و ارزشیابی داروسازی ۳۰ آذرماه ۹۶ با حضور ۵۵۵ داوطلب به صورت الکترونیک برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه این سه آزمون از امروز ۲۸ آذرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد و داوطلبان می توانند با درج اطلاعات لازم پرینت کارت خود را تهیه کنند.

در آزمون ملی دندانپزشکی ۳۴۹ نفر، در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور ۱۵۶ نفر و در آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۵۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

سی و یکمین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور مختص افرادی است که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون جایابی هستند (ورودی های پیش از اگوست ۲۰۰۹).

مرحله نظری هشتمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور مختص افرادی است که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند (ورودی های پس از اگوست ۲۰۰۹).

چهاردهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور مختص افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار