مـرگ مـرموز

دسته ها: اخبار

سروان میری برای رفتن به پلیس آگاهی آماده می شد که از مرکز پیام با او تماس گرفتند و مرگ مشکوک زن جوانی را در بیمارستان به او اطلاع دادند. آدرس بیمارستان را یادداشت کرد و راهی آنجا شد. ستوان اکبری، افسر کلانتری هم در بیمارستان بود. او پس از سلام و احوالپرسی با کارآگاه گفت: زن جوان به نام لیلا 28 ساله خودکشی کرده است. ساعت 3 بامداد، همسرش پیکر نیمه جان او را به بیمارستان منتقل کرد. پزشکان تلاش زیادی برای نجات جان او انجام دادند، اما لیلا بر اثر شدت جراحات جان باخت. به گفته پزشکان او دچار خونریزی شدیدی شده بود. پزشک جنایی هم در سردخانه بیمارستان در حال معاینه جسد است.

سروان سپس راهی سردخانه شد. پزشک معایناتش تمام شده و در حال جمع کردن وسایل بود. او در گزارش خود گفت: 9 ضربه چاقو به قسمت های مختلف بدن این زن وارد شده و به دلیل عمق زیاد ضربات دچار خونریزی شدیدی شده است.

کارآگاهان نتیجه بررسی های خود را روی کاغذ نوشتند و همراه ستوان راهی خانه این زوج شدند. پس از ورود به داخل آپارتمان با رد خون در مقابل آشپزخانه روبه رو شدند که نشان می داد این زن مقابل آشپزخانه خودزنی کرده است.

ستوان هم مشغول تحقیق از همسایه ها شد. کارآگاه در بازرسی خانه با چاقوی خونین در اتاق خواب روبه رو شد و از ماموران تشخیص هویت خواست از آن اثربرداری کنند. هیچ آثاری از به هم ریختگی در خانه دیده نمی شد. سروان در حال بررسی محل بود که مرد جوانی با لباس خونین وارد خانه شد. مرد جوان خودش را حسین و همسر لیلا معرفی کرد.

کارآگاه درباره آثار خون روی لباسش پرسید که او در جواب گفت: وقتی متوجه خودزنی همسرم شدم او را مقابل در رساندم که در این حین لباسم خونین شد.

ـ با همسرتان اختلاف داشتید؟

ـ اختلاف که داشتیم، اما در حدی نبود که همسرم بخواهد خودکشی کند.

ـ پس به چه دلیل خودزنی کرده بود؟

ـ نمی دانم. البته این اواخر گوشه گیر و عصبی شده بود. من هم سعی می کردم از او دوری کنم. کمتر با هم حرف می زدیم و دلیل خودکشی او را نمی دانم.

ـ چند وقت است با هم ازدواج کرده اید؟

ـ حدود دو سال.

ـ تا به حال دست به خودکشی زده بود؟

ـ نه، اولین بار بود.

ـ درباره دیشب بگو.

ـ حدود ساعت 3 شب با صدای جیغ همسرم از خواب پریدم خودم را به پذیرایی رساندم. لیلا غرق در خون روی زمین افتاده بود. چند بار صدایش کردم. او از خون می ترسید و فکر کردم دوباره خون دیده و غش کرده است. با اورژانس تماس گرفتم و گفتم همسرم خودزنی کرده خود را سریع برسانید. بعد هم او را مقابل در رساندم تا سریع تر به بیمارستان برم.

سروان یک بار دیگر خانه را بررسی کرد و به سمت ستوان رفت. همسایه ها هم درگیری این زوج را تائید کرده بودند اما به گفته آنها این درگیری زیاد نبود.

کارآگاه با جمع بندی تحقیقات به بازپرس پرونده زنگ زد و با اشاره به سه دلیل راز این پرونده را فاش کرد.

پاسخ معمای خودکشی در خوابگاه

سروان میری با اشاره به 3 دلیل مرگ نرگس را خودکشی اعلام کرد:

1ـ به دلیل شکست عشقی و مشکلات روحی، انگیزه کافی برای خودکشی را داشت.

2ـ وجود خاک در بالکن نشان می داد او لبه دیوار رفته و خود را به پایین پرت کرده است.

3ـ سقوط با صورت روی زمین و فاصله اش از دیوار علت بعدی بود.

در مسابقه این هفته 1396 نفر از خوانندگان تپش شرکت کردند که 602 نفر پاسخ صحیح داده اند. از میان خوانندگانی که پاسخ صحیح داده اند عباس زرین پناه از بجنورد برنده اعلام می شود.

شما خواننده گرامی با اشاره به سه دلیل کارآگاه درباره قتل یا خودکشی بودن مرگ لیلا می توانید در مسابقه معمای پلیسی شرکت کنید. پاسخ خود را همراه نام و نام خانوادگی به شماره 300011224 پیامک کنید.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

اخبار