معرفی و آموزش کار با اپلیکیشن Airdroid

دسته ها: اخبار

حتما برای شما هم پیش آمده است که دیوایس خود را به صورت بی سیم و از طریق لپ تاپ یا PC مدیریت کنید! نرم افزارهای مختلفی به شما پیشنهاد شده و یا در اینترنت سرچ های زیادی انجام دادید و درنهایت شاید بیشترین پیشنهاد به شما برنامه Airdroid باشد! اپلیکیشن پر کاربرد Airdroid را امروز به شما معرفی میکنیم.

 برنامه اندرویدی Airdroid وسیله ای است برای برقراری ارتباط بدون کابل و سیم میان کامپیوتر و دیوایس اندرویدی.این برنامه جزء پرطرفدارترین برنامه های انتقال فایل یا به طور کل مدیریت گوشی است.با این برنامه میتوانید با Drag Drop به راحتی فایلی را به گوشی خود منتقل کنید و یا اپلیکیشن اندروید با قالب APK را به گوشی منتقل کنید و پیغام نصب را در گوشی خود مشاهده کنید.در این برنامه به راحتی می توانید به Smsها ، عکس ها ، ویدیوها ، موزیک ها ، اسناد داخل SDcard و حافظه داخلی ، دوربین ، دفترچه تلفن و … دسترسی داشته باشید.

یکی از مزیت های برتر این اپلیکیشن نیاز نداشتن به نرم افزار قابل نصب رو کامپیوتر است و شما با نصب اپلیکیشن روی گوشی و با استفاده از هر مرورگری میتوانید به گوشی دسترسی داشته باشید.بعد از کانکت شدن اپلیکیشن به کامپیوتر و مشاهده صفحه ای که در عکس شماره……نشان داده شده است اگر به شما پیامی در قالب Sms یا پیامی از شبکه های اجتماعی یا هر نوتیفیکیشن دیگری در گوشی داده شود در این صفحه از مرورگر قابل مشاهده است و حتی میتوانید پاسخ پیام های خود را نیز بدهید.البته این برنامه به تازگی نسخه ای برای کامپیوتر هم منتشر کرده که قابلیت های جدید را به این سیستم اضافه کرده و در صورت روت بودن گوشی میتوانید صفحه گوشی را نیز در کامپیوتر ببینید و با گوشی خود در کامپیوتر کار کنید.

روش کار با این نرم افزار به طور کامل توضیح داده شده است.

برای ابتدای کار دیوایس خود را به wifi خود وصل کنید و اپلیکیشن را اجرا کنید.

بعد از اجرا برنامه با صفحه زیر روبه رو میشوید که یک آدرس اینترنتی و یک آدرس IP به شما داده شده که بهتر است از طریق IP دیوایس خود را متصل کنید.

IP نوشته شده در دیوایس را در مرورگر به شکل زیر تایپ کنید و اینتر بزنید و در گوشی پیغامی مبنی بر تایید این درخواست به شما داده می شود وAccept  را انتخاب کنید.

 حالا میتوانید دیوایس خود را مدیریت کنید.در قسمت Upload که با فلش قرمز رنگ مشخص شده همانطور که توضیح داده شد میتوانید با Drag Drop فایلهای خود را از کامپیوتر به گوشی منتقل کنید و در کادر آبی رنگ می توانید به محتویات گوشی دسترسی داشته باشید و هر فایلی را که میخواهید به وسیله گزینه Download از گوشی به کامپیوتر منتقل کنید.

برای اطلاعات بیشتر و نرم افزار جدید تحت ویندوز و مک میتوانید به سایت سازنده مراجعه کنید و برای دانلود فایل APK برای اندروید به لینک گوگل پلی مراجعه نمایید.

 

 

اخبار