ال سی مرحله دوم فاز ۲ پالایشگاه آبادان در مراحل نهایی قرار گرفت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ال سی مرحله دوم فاز ۲ پالایشگاه آبادان در مراحل نهایی قرار گرفت

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر ال سی مرحله دوم فاز ۲ پالایشگاه آبادان در مرحله نهایی قرار دارد.

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در جلسه ای که با مسئولان در وزارت نفت داشتیم، ال سی مرحله دوم فاز۲ پالایشگاه آبادان تحت عاملیت یکی از بانکها نهایی شده و مراحل نهایی خود را طی می کند تا بتوان این پروژه را به طول تمام و کمال اجرایی کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین پیگیر مقدمات اجرای فاز چهار پالایشگاه آبادان هستیم تا به این ترتیب ضمن فراهم سازی فرصت های شغلی برای جوانان مشکلات و معضلات آنها نیز رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حواشی ایجاد شده توسط برخی از افراد در خصوص بازدید وی از روند اجرای پروژه فاز ۲ پالایشگاه آبادان تصریح کرد: پس از مصوبه شورای تامین درباره جذب نیروهای بومی، بازدیدی از محل اجرا و گفتگویی با مجریان این طرح داشتم اما آنچه برخی از افراد و مغرضان سیاسی و آنانی که به دنبال ایجاد اختلاف و مایوس کردن مردم آبادان از نظام، انقلاب و مسئولان را دارند این کار را به گونه ای دیگر در میان مردم شهر نشر دادند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در نشستی که با مجری پروژه فاز۲ داشتم و طبق توافق انجام شده، بایستی کار جذب نیرو از طریق سامانه ثبت نام به کارگیری نیرو در این پروژه انجام شود تا به این ترتیب نماینده و یا مسئولی اجازه معرفی نیروهای مدنظرشان را برای کار نداشته باشند. بر پایه این روال، جوانان بر اساس اولویت، تخصص و شایسته سالاری برای کار انتخاب و معرفی می شوند.

مختار افزود: اگر قرار باشد نماینده و یا مسئولی نیروهای مدنظر خود را برای کار معرفی کند پس آن دسته از کسانی که با اینان ارتباطی ندارند تکلیفشان چیست؟ لذا قصد آن است تا به شکل سیستماتیک و از طریق سامانه یاد شده و به دور از هر گونه تعارفات، افراد برای کار جذب شوند و نگذاریم تبعیض در میان جوانان ایجاد شود، اساس کار و صحبت ما این است نه آنچه برخی مغرضان آنگونه نمایش می دهند.

وی اظهار کرد: مسئولان وزارت نفت این موضوع را پذیرفته اند و کار نیز بر همین منوال دنبال می شود و نخستین لیست نیروهای مورد نیاز از طریق سامانه یاد شده استخراج شد.

مختار تصریح کرد: در زمان حاضر سامانه ثبت نام بکارگیری نیرو در فاز۲ به دلیل پایش اطلاعات افراد ثبت نام شده، چند روزی تعطیلی شده اما پس از پایش اطلاعات به طور مجدد سامانه شروع به کار می کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مردم و به خصوص جوانان آبادانی بدانند که نمایندگان و مسئولان در کنار آنها هستند تا با حمایت از بحث بومی گرایی بتوانیم موضوع نیاز آنان به اشتغال را رفع کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار