اخبار آزمون مشترک فراگیر استخدامی 94

دسته ها: اخبار

خبر ۸ تیر ۹۴: مشخص نبودن تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی (منبع: خبرآنلاین)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک هفته دیگر از وعده مسئولان برای اعلام نتایج آزمون استخدامی گذشت ولی همچنان خبر جدیدی نیست.
یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در سرویس مشکلات مردم خبرآنلاین مطرح می شود هم در همین رابطه است. مخاطبان از تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی می پرسند و می خواهند هر چه زودتر تکلیفشان مشخص شود.
یکی از کاربران می نویسد: سلام. گفته بودن هفته پیش تکلیف اعلام نتایج آزمون استخدامی معلوم میشه. پس چرا خبری نشد؟ لابد این هفته هم می خوان بگن هفته بعد! تکلیف ما رو روشن کنید.
حسین توکلی، مشاور عالی رییس سازمان سنجش در پاسخ به این سوال به خبرآنلاین می گوید: هنوز تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج آزمون استخدامی مشخص نشده است.
به گفته وی این هفته جلسه ای برگزار می شود تا مشخص شود شورای تصمیم گیر چه زمانی را برای اعلام نتایج در نظر گرفته است.
توکلی در پاسخ به این سوال که هفته گذشته در بخش خبری ۲۲ و۳۰ اعلام شده بود که این هفته نتایج آزمون استخدامی تعیین تکلیف می شود ولی این اتفاق نیفتاد می گوید: تاریخ های اعلام شده تایید شده نیست و این سازمان مدیریت است که می بایست زمان قطعی را اعلام کند. به محض دریافت اطلاعات تایید شده و دقیق، آن را به اطلاع آزمون دهندگان خواهیم رساند.
به گزارش خبرآنلاین، اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۹۴ دستگاه ها با ۱۹۳۴۶۸ داوطلب ثبت نام کننده در جمعه ۱ خرداد ۹۴ برگزار شد و ۱۲۱۲۱۹ نفر در جلسه حاضر بودند. این آزمون در دو بخش عمومی و اختصاصی مربوط به هر یک از مشاغل برگزار شد که اکنون بعد از گذشت یک ماه هنوز از زمان اعلام نتایج خبر درستی در دسترس نیست.

اخبار