پاسخ دانشگاه فرهنگیان به وضعیت استخدام ورودی های ۹۳

دسته ها: اخبار

خبر ۱۰ تیر ۹۴ – پاسخ دانشگاه فرهنگیان به وضعیت استخدام ورودی های ۹۳

خبرآنلاین : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از هفته های گذشته سرویس مشکلات مردم خبرگزاری، شاهد کامنت های زیادی بود که خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدام ورودی های سال ۹۳ دانشگاه فرهنگیان بودند.
آن طور که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برای خبرآنلاین نوشته بودند، یکی از بزرگترین انگیزه های آن ها برای حضور در این دانشگاه و ادامه تحصیل در آن تعهد خدمتی است که وجود دارد و البته علاقه به شغل معلمی؛ به همین سبب دانشجویان نخبه با رتبه های خوب که می توانستند در دانشگاه های طراز اول کشور قبول شوند، این دانشگاه را انتخاب کرده اند تا هم به علاقه شان یعنی معلمی دست پیدا کنند و هم نگران آینده شغلیشان نباشند.
اما الان، ورودی های سال ۹۳ با مشکل مواجه شده اند و وضعیت استخدامشان نامشخص است.
در همین رابطه به سراغ معاون آموزش دانشگاه فرهنگیان رفتیم تا از وی وضعیت استخدام این دانشجویان را پرس و جو کنیم.
نعمت الله موسی پور در توضیح وضعیت استخدام ورودی های سال ۹۳ دانشگاه فرهنگیان می گوید: بحث تعهد خدمت هنوز حل نشده و در دست پیگیری وزارت آموزش و پرورش است.
او ادامه می دهد: وزارت آموزش و پرورش به دنبال کسب مجوزهای مربوط از سازمان برنامه و بودجه است ولی تا کنون نتیجه مورد نظر به دست نیامده تا برای همه دانشجویان مجوز استخدامی بگیرد و تعهد دبیری حاصل شود.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با بیان این که تلاش ها در حال انجام است و ممکن است زمان ببرد می گوید: دانشجویان به هیچ وجه نگران نباشند چرا که وزارت آموزش و پرورش آن ها را نیاز داشته و بر اساس نیاز گزینش و پذیرش کرده، در نتیجه تمام تلاشش را برای رفع مشکل استخدام آن ها خواهد کرد.
موسی پور ادامه می دهد: در ردیف های استخدامی بر اساس شرایط وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه مشکلاتی پیدید آمده که قابل رفع است و البته زمان بر. دانشجویان کمی صبر و حوصله کنند چرا که تصور ما بر ایین است که این مشکل حل خواهد شد و مجوز برای تعهد دبیری بالاخره کسب می شود.
این مقام مسئول در دانشگاه فرهنگیان در پایان از تلاش همه جانبه دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش در این رابطه خبر می دهد.

اخبار