دیوایس خود را مدیریت کنید!

دسته ها: اخبار

اگر شما هم به دنبال نرم افزاری برای مدیریت اسمارت فون خود هستید به شما پیشنهاد میکنیم با این پست بروزرسانی همراه باشید.در این پست قصد داریم نرم افزارهایی کامل برای مدیریت دیوایس های اندروید و  iOSرا به شما معرفی کنیم که بتوانید به تمام فایلهای داخل اسمارت فون خود دسترسی داشته باشید و هم اقدام به پشتیبان گیری از این فایلها نمایید.

 

Moborobo

برای معرفی اولین نرم افزار به سراغ بهترین و کامل ترین آن میرویم.نرم افزار Moborobo ساده ترین راه مدیریت دیوایس را در اختیارتان میگذارد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به تمام فایل های مورد علاقه تان از جمله فیلم، موزیک ، عکس ، اپلیکیشن، دفتر تلفن و پیامها با سرعت بسیار بالا دسترسی داشته باشید، ، این نرم افزار مدیریت دیوایس را از طریق کابل و WiFi  .برای شما میسر میسازدنرم افزار مدیریت دیوایس سازگاری با تمامی ویندوزها را دارد، شما می توانید بوسیه این نرم افزار کاربردی از تمامی گوشی های هوشمند استفاده کنید .این نرم افزار از تمامی گوشی های هوشمند شما چه اندرویدی چه iOS اپشتیبانی می کند.در ضمن شما به راحتی میتوانید از داخل این برنامه به اینترنت متصل شوید و اقدام به دانلود اپلیکیشن ها کنید  و همچنین با نصب اپ اختصاصی این برنامه روی دیوایس اندرویدی خود از یک مارکت کامل برای آپدیت اپلیکیشن های خود استفاده کنید.این نرم افزار را برای PC دانلود کنید.


Mobogenie

این نرم افزار هم رایگان و بدون محدودیت دیوایس اندرویدی شما را مدیریت میکند.این برنامه  مثل Moborobo جزء کامل ترین اپلیکیشن های مدیریت دیوایس های اندرویدی است و دارای اپلیکیشن احتصاصی اندرویدی است که کمی زیباتر و تکمیل تر از Moborobo عمل خواهد کرد . این برنامه به اضافه اپلیکیشن ها و مارکت فوق العاده کاملی که دارد والپیپر ها و رینگتون های زیبایی هم برای دانلود در اختیار کاربران قرار می دهد.این برنامه را از این لینک دانلود و نصب نمایید.

iTools

برنامه iTools یکی از بهترین برنامه های مدیریت دستگاه های اپل بوده و یکی از کارامد ترین برنامه ها در رده خود میباشد که بسیار سبک پر سرعت و مجهز است که از ویژگی های مطرح این برنامه میتوان به

انتقال انواع فایل‌های موسیقی، ویدیو و عکس تنها با Drag Drop کردن فایل های مورد نظر

امکان دسترسی به فایلهای سیستمی در صورت جیلبریک بودن

نصب آسان بازی و نرم افزار بدون نیاز به سینک کردن

قابلیت تهیه نسخه پشتیبان در 2 نوع ساده و پیشرفته از تمامی فایلها و اپلیکیشن های موجود در دستگاه

امکان مدیریت اسپرینگ بورد

امکان تنظیم برنامه برای به روز رسانی اتوماتیک

سازگاری با ios 8.3

اشاره کرد که برای دانلود این برنامه میتوانید از این لینک استفاده کنید

اخبار