اولین سامانه تلفن همراه فرودگاهی کشور در اهواز راه‌اندازی شد

دسته ها: اخبار

اولین سامانه تلفن همراه فرودگاهی کشور در اهواز راه‌اندازی شد
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: اولین سامانه هوشمند (اپلیکیشن) تلفن همراه فرودگاهی کشور در فرودگاه اهواز به بهره‌برداری رسید.

محمد سعید شرفی اظهار کرد: اولین نرم‌افزار گوشی‌های همراه با هدف رفاه مسافران و ارج نهادن به زمان در فرودگاه اهواز رونمایی شد. این نرم‌افزار با ورود به پایانه فرودگاه و روشن کردن بلوتوث تلفن همراه قابل دریافت و نصب بر روی گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اندروید و IOS است.

شرفی در خصوص راه‌اندازی این سامانه اظهار کرد: به‌منظور سهولت و دسترسی لحظه‌ای مسافران و همشهریان به اطلاعات پروازهای فرودگاه اهواز و نیز از بین بردن نگرانی پیش از پرواز مسافران این سامانه طراحی و راه‌اندازی شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان افزود: امکانات و مزایای نرم‌افزار این‌چنین است که با استفاده از این سامانه می‌توان به اطلاعاتی ازجمله اطلاعات پروازها، اطلاعات بخش‌های مختلف فرودگاه، تورهای مسافرتی، آژانس‌های هواپیمایی، مکان‌های دیدنی جهان، اخبار و دیگر اطلاعات سفر و … دسترسی پیدا کرد.

وی یادآور شد: در مجموعه فرودگاه حدود ۲۵ ساختمان وجود دارد که به‌صورت سنتی مکاتبات انجام می‌دهند و تصمیم گرفتیم از فناوری آی تی بهره بیشتری ببریم و این ساختمان‌ها را به یکدیگر وصل کنیم تا مکاتبات و ارتباط با سرعت بیشتری میان واحدهای مختلف انجام شود.

شرفی گفت: با راه‌اندازی این اپلیکیشن، دیگر مسافران نیاز ندارند مرتب سراغ بخش اطلاعات بروند و از آخرین وضعیت و زمان پروازها با خبر شوند. همچنین مسافری که در تهران است به‌سادگی می‌تواند تاکسی و هزینه آن را رزرو کند .

نرم‌افزار اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز در مسیر توسعه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی است که از طریق آدرس: https://cloud.boofmedia.com/AirportApp۱.۵.apk قابل دریافت است.

اخبار