پیام شهردار اهواز به مناسبت روز قدس

دسته ها: اخبار

پیام شهردار اهواز به مناسبت روز قدس
انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)؛ احیاگر ارزش های والای اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر و برهم زننده هژمونی سلطه شیطانی صهیونیسم غاصب و استعمارگران نوین است.

بی تردید روح استکبارستیز و عدالت خواه انقلاب اسلامی در مساله فلسطین عزیز تبلور یافته است.

قبله گاه نخستین مسلمین که سالیان درازی است در آتش کینه صهیونیسم و جهالت رجاله های نفت فروش دلارپرست می سوزد.

روز قدس شعار همیشه زنده تاریخ عدالت یعنی هیهات منه الذله است. روز قدس معنای همبستگی اسلامی و پیروزی نظام توحیدی است.

روز قدس جلوه ای زیبا از بیداری اسلامی است. روز قدس تبلور وعده الهی است که کاخ ظلم خداگریزان را از تارعنکبوت لرزان تر و نظام پوشالی طاغوت را لغزان و ناپایدار می داند.

امسال هم چون سال های گذشته با تاسی از روح بلند امام راحل و در پیروی از فرمایشات و رهنمودهای روشنگر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی؛ مردم روزه دار و حق طلب و خداجوی خوزستان از مرد و زن و پیر و نوجوان و جوان حماسه ای دیگر را رقم زده و به ویژه در شهر سرافراز اهواز بیرق آزادگی و دفاع از مظلوم را به اهتزاز در می آورند.

بی شک شرایط حساس بین المللی و مذاکرات نفسگیر هسته ای بر اهمیت این روز بزرگ که یادگار ارزشمند امام راحل برای جامعه اسلامی است افزوده است.

ملت بزرگ ایران و خوزستان عزیز با درک شرایط حساس فعلی با حضور حماسی خود در روز قدس و دفاع از آرمان فلسطین نشان خواهند داد که همزمان با مجاهدت دیپلماتیک و ایستادگی انقلابی و دفاع منطقی از دستاوردهای هسته ای مبارزه با دشمن کودک کش و تفرقه افکن صهیونیسم غاصب را فراموش نخواهند کرد و همچنان یاریگر مظلوم چه در فلسطین، یمن، سوریه، بحرین و دیگر نقاط جهان خواهند بود.

وعده ما و شما، صفوف بهم پیوسته و دشمن شکن راهپیمایی روز جهانی قدس.

سیدخلف موسوی
شهردار اهواز

اخبار