دعوت به همکاری مركز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه

دسته ها: استخدام لالی استخدام گتوند استخدام هفتگل استخدام سراسری استخدام و بازار کار استخدام شهرستان استخدام آبادان استخدام خرمشهر استخدام مسجد سلیمان استخدام ماهشهر استخدام دزفول استخدام شوشتر استخدام هویزه استخدام آغاجاری استخدام اندیکا استخدام ایذه استخدام باغملک استخدام باوی استخدام حمیدیه استخدام دشت آزادگان استخدام رامهرمز استخدام شادگان استخدام بندر امام خمینی استخدام هندیجان استخدام شوش استخدام رامشیر

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

27 تیر 97: نحوه اعتراض به نتایج فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 97

پیرو اعلام نتایج اولیه اعطای پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، متقاضیان محترم می توانند از تاریخ 1397/04/28 به مدت 10 روز اعتراض خود را در این خصوص با ورود به صفحه شخصی خود در قسمت ثبت نام و پیگیری مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و انتخاب گزینه ” ارسال شکایت ” اعلام نمایند. لازم به ذکر است اعتراض ها صرفا” از طریق الکترونیکی رسیدگی می‌گردد لذا از مراجعه حضوری جدا” خودداری فرمایید.


27 تیر 97 – اعلام نتایج فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 97

با توجه به اعلام نتایج ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کلیه حوزه ها متقاضیان می توانند از قسمت “پیگیری” با استفاده از شماره ملی و رمز عبور اقدام نمایید.
لازم به ذکر است در صورتی که رمز عبور خود را فراموش نموده اید با وارد نمودن شماره شناسنامه و شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام ورود اطلاعات کرده اید بصورت پشت سر هم و بدون فاصله اقدام به رویت نتیجه نمایید .
در صورت فراموشی رمز به صورت زیر اقدام نمایید.
به عنوان مثال اگر شماره شناسنامه شما 154 و شماره همراه شما 09124444444 ‌باشد به شکل زیر از چپ به راست عمل نمایید.
15409124444444

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

مهلت ثبت‌نام تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 97_96 تمدید شد.

با توجه به استقبال متقاضیان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کلیه حوزه های قضایی کشور بجز مراکز استان به اطلاع می‌رساند مهلت ثبت نام تا تاریخ 1397/02/15 تمدید می‌شود.


مركز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه جهت گسترش خدمات الكترونیك قضایی در راستای تکمیل ظرفیت این دفاتر از كلیه متقاضیان واجد شرایط در تمامی حوزه های قضایی کشور (بجز مراکز استان ها) دعوت به همكاری می نماید.

متقاضیان واجد شرایط پس از مطالعه اطلاعیه های اعلامی در صورت تمایل اقدام به ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام از مورخه 96/12/23 لغایت 97/01/31 می باشد.

ثبت نام فقط از طریق سامانه انجام می شود.

اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره 2 از طریق سامانه قابل دریافت است.

پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق سامانه امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس تلفنی پاسخ داده نمی‌شود.

مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نام نویسی در این مرحله جهت ثبت تقاضا می باشد و متعاقباً نسبت به بررسی صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

فقط اطلاعیه هایی كه از طریق سامانه اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مركز آمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

شرايط عمومي متقاضيان تصدی مدیریت دفتر خدمات الكترونيك قضايي به شرح ذيل است:

1- تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران

2- التزام عملي به قانون اساسي و ولايت فقيه

3- تدين به دين مبين اسلام و التزام عملي به احكام و اخلاق اسلامي

4- عدم اعتياد به مواد مخدر

5- عدم سوء پيشينه كيفري

6- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم از خدمت نظام وظيفه براي داوطلبان مرد

7- توانايي جسمي و روحي لازم

شرايط اختصاصي متقاضيان تصدی مدیریت دفتر خدمات الكترونيك قضايي به شرح ذيل است:

1-دارا بودن حداقل مدرك كارشناسي در رشته هاي مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضايي از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي يا مدرك سطح دو يا بالاتر از حوزه هاي علميه

2-داشتن حداقل بيست و پنج سال سن

3-دارا بودن پنج سال سابقه كار مرتبط با حوزه های قضایی یا حقوقی

نکته 1: پنج سال ابتدایی سابقه کار با عنوان پیش شرط ثبت نام بوده و امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد

نکته 2: جهت اختصاص امتیاز به مشاغلی مانند محقق و پژوهشگر در قسمت شغلی، بایستی شخص صرفا” به این حرفه مشغول بوده و درنهادهای پژوهشی مرتبط حقوقی یا قضایی فعالیت داشته باشد.

4-دارا بودن اطلاعات پايه و مهارت كار با رايانه

علاوه بر شرايط عمومي و اختصاصي فوق، افرادي كه داراي سوابق خدمتي تاييد شده باشند به تشخيص اداره كل خدمات قضایی، در اولويت قرار دارند.

توجه: دريافت پروانه و اشتغال در دفتر براي افراد ذيل ممنوع مي باشد:

1-وكلاي دادگستري و مشاوران موضوع ماده 187 و كارشناسان رسمي دادگستري

2-قضات و سردفتراني كه به انفصال دائم محكوم شده و اين محكوميت قطعيت يافته است

3-شاغلان به امر تجارت طبق تعريف ماده 2 قانون تجارت

4-كارمندان و مستخدمان دولت و كارمندان موسسات عمومي غير دولتي

نکته : کارمندان و مستخدمان دولت و موسسات عمومی غیر دولتی در هنگام ثبت نام نباید به این مشاغل مشغول به کار باشند

جهت دانلود فایل شهرهای مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام لالی استخدام گتوند استخدام هفتگل استخدام سراسری استخدام و بازار کار استخدام شهرستان استخدام آبادان استخدام خرمشهر استخدام مسجد سلیمان استخدام ماهشهر استخدام دزفول استخدام شوشتر استخدام هویزه استخدام آغاجاری استخدام اندیکا استخدام ایذه استخدام باغملک استخدام باوی استخدام حمیدیه استخدام دشت آزادگان استخدام رامهرمز استخدام شادگان استخدام بندر امام خمینی استخدام هندیجان استخدام شوش استخدام رامشیر

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.