بهنام صفوی زیر تیغ جراحی؛دعایش کنید

دسته ها: اخبار

«بهنام صفوی»، خواننده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ کشور که اخیراً از ابتلا به تومور مغزی خبر داده بود، ۲۹ تیر ماه سال جاری برای جلوگیری از پیشرفت این تومور، زیر تیغ جراحان می‌رود.

این خواننده که حدود دو سال است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، به دلیل تشدید آن مجبور شد برای مدت کوتاهی فعالیت‌های خود اعم از برگزاری کنسرت و تولید آلبوم را به تعویق بیاندازد تا مراحل درمان و انجام جراحی مغز را دنبال کند.

«میلاد لطیفی» از نزدیکان بهنام صفوی، ضمن اعلام این خبر از اهدای یادبودی از سوی کانون هواداران بهنام صفوی به این هنرمند در سالروز تولد او خبر داد. وی همچنین گفت: «آنچه بهنام صفوی این روزها نیاز دارد، آرامش، دوری از استرس و حواشی و نیز دعای خیر مردم است تا انشاالله این عمل با موفقیت انجام شود. ضمناً کلیه‌ی خبرهای مربوط به این موضوع، رسماً از طریق سایت «موسیقی ما» به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.»

هواداران خواننده آلبوم «عشق من باش» چندی پیش کانونی راه‌اندازی کردند تا اقدامات حمایتی خود از خواننده مورد علاقه‌شان را به صورت منسجم‌تر دنبال کنند. اعضای این کانون در روز تولد بهنام صفوی، تابلویی منقوش به عکس‌های مختلف خواننده محبوبشان را به وی تقدیم کردند.

خواننده آلبوم‌های «آرامش» و «فوق‌العاده» حدوداً یک ماه پیش و قبل از علنی شدن ماجرای بیماری‌اش گفته بود: «تاکنون تمایلی نداشتم که این موضوع رسانه‌ای شود و واقعاً نیازی هم به این کار نبود. اما با توجه به اینکه همین حالا هم از گوشه و کنار و از طریق نزدیکان، شایعاتی در حال شکل‌گیری است که ممکن است دور از واقعیت باشد و از سوی دیگر، پس از جراحی و استراحت باید با موهای تراشیده روی استیج حاضر شوم و این قضیه برای مخاطبین سوال‌برانگیز خواهد بود، ترجیح می‌دهم در این شرایط خودم مسأله را با آنها در میان بگذارم تا به امید خدا پس از طی این دوره‌ی یکی دو ماهه، با دعای خیر مردم و با انرژی و انگیزه‌ی بیشتر، با برگزاری کنسرت و تولید و انتشار آلبوم در خدمت‌شان باشم.»

«خدا» آخرین تک‌آهنگ منتشر شده از این خواننده است که به عنوان تیتراژ برنامه «ماه سپید» ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش شده بود.

اخبار