اعلام محدوديت‌هاي ترافيكي نماز عيد فطر در اهواز

دسته ها: اخبار

اعلام محدوديت‌هاي ترافيكي نماز عيد فطر در اهواز
رییس پلیس راهور خوزستان گفت: به منظور ايجاد امنيت ترافيكي مطلوب در روز عيد سعيد فطر محدوديتهاي ترافيكي از ساعت 5 صبح تا پايان نماز عيد فطر در اهواز اجرا می شود.

سرهنگ عادل مجدمی اظهارکرد: در مدت زمان اعلام شده از پل راهبند بلوار آيت الله بهبهاني به سمت مصلي مسدود و از تقاطع پاداد تا مصلي مسير جنوب به شمال محدوديت برقرار می شود.

وی ادامه داد: همچنین همه ورودي‌هاي شمالي و جنوبي منتهي به خيابان امام شرقي از تقاطع ادهم، مسدود خواهند بود. از تقاطع كمپاني به سمت آبادان نیز محدوديت ترافيكي ايجاد می شود.

رییس پلیس راهور خوزستان افزود: در این زمان تعیین شده همه خيابان هاي فرعي ورودي به سمت مصلي مسدود است و از خيابان 17 شهريور مقابل پارك 7 تير به سمت تقاطع كيكاوس محدوديت تردد خواهيم داشت.

مجدمی گفت: در این بازه زمانی همچنین از سه راه سلمان فارسی تا چهارراه آبادان محدوديت برقرار است. از تقاطع كيكاوس به سمت چهار راه آبادان مسدود و اطراف بهشت آباد نیز از ساعت 8 تا 13 محدوديت تردد وجود دارد. سه راهي حميديه نیز پوشش ترافيكي داده مي شود.

وی اظهارکرد: از همه شهروندان اهوازي نیز تقاضا مي شود كه از آوردن خودروهاي شخصي و موتورسيكلت در محدوديت هاي اعلام شده خودداري و براي تردد از خودروهاي عمومي استفاده کنند و مانند هميشه با پليس همكاري لازم را داشته باشند.

اخبار