آغاز تدریجی استخدام ۳۸ هزار نفر

دسته ها: اخبار

خبرگزاری ایسنا : در حالی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال گذشته قول داده بود که استخدامهای تعهد شده از سال ۱۳۹۰ به بعد با تامین بودجه لازم در سال جاری انجام شود که معاون وی از شروع جذب تدریجی این نیروها خبر داده است.به گزارش خبرنگار ایسنا، علی صفدری درباره روند استخدام ۳۸ هزار نفری که تعهدات استخدامی مانده از دولت گذشته را در بر می گیرد و نوبخت-رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی- پیش تر از پیش بینی منابع حدود ۵۰۰ میلیارد تومانی آن امسال در بودجه ۱۳۹۴ خبر داده بود، گفت: این استخدام ها به تدریج در حال انجام بوده و از ابتدای امسال بر اساس آمار و اطلاعاتی که استانها به دستگاهها ارائه کردند شروع شده است.
وی از تعداد استخدام های انجام شده در سال جاری ابراز بی اطلاعی کرد.
صفدری در مورد زمان برگزاری آزمون و دستورالعمل های استخدام ۵۰۰۰ نفری آموش و پرورش عنوان کرد: هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست، ولی هماهنگی‌هایی با وزیر آموزش و پرورش انجام شده تا متناسب با برنامه ریزی آنها بتوان آزمون را برگزار کرد.
معاون منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی همچنین درباره استخدام در ۲۰۰۰ دستگاه اجرایی گفت: هنوز بحث استخدام مطرح نیست و موضوع انتخاب است. نظامی در حال طراحی است که افرادی که در سطحی از ویژگی های تحصیلی و تجربی هستند بتوانند به مدیریت کشور کمک کنند اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
وی در رابطه با تمدید مجدد اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری یادآور شد: بررسیها برای دائمی شدن این قانون در کمیسیون های دولت در حال انجام بوده و برخی از مفاد آن نیازمند اصلاحات است.

اخبار