طرح ساماندهی مشاغل خدماتی در اهواز در حال اجراست

دسته ها: اخبار

مدیرکل تعاون خوزستان:
طرح ساماندهی مشاغل خدماتی در اهواز در حال اجراست
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: طرح ساماندهی مشاغل خدماتی به منظور شناسایی و ساماندهی افراد دارای حرفه و فن در اهواز در حال اجراست.

هوشمند صفایی اظهار کرد: مشاغل خدماتی از جمله تعمیرات خودرو، تعمیر وسایل منزل و ساماندهی نیروی ساختمانی و خدمات پرستاری از جمله مشاغلی است که در این طرح ساماندهی می شوند.

وی گفت: بر اساس این طرح افرادی که دارای مشاغل خدماتی هستند و یا به حرفه ای آشنا هستند در سطح شهر اهواز شناسایی و ساماندهی می شوند که هم اکنون دفتری در منطقه زیتون کارمندی اهواز برای ساماندهی مشاغل خدماتی و اجرای آن راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: این طرح توسط یک کارآفرین در اهواز در دست انجام است که تاکنون کار شناسایی نیروهای خدماتی را در اهواز انجام داده، و پیش بینی می شود بالغ بر دو هزار نفر نیروی کار کارآمد و حرفه ای در بخش خدمات شناسایی و ساماندهی شوند.

صفایی گفت: بر اساس این طرح افرادی که شناسایی می شوند برای ساماندهی هر چه بیشتر به آن ها کد اشتراک داده می شود که این نیروهای کار با دارا بودن کد و استاندارد لازم و رعایت اخلاقیات و با پوشیدن لباس مشخص کار برای ارایه خدمات به منازل مردم فرستاده می شوند.

وی بیان کرد: بسیاری از این نیروهای کار افرادی هستند که امکان راه اندازی مغازه را نداشتند و با متمرکز شدن آنها و اطلاع رسانی به مردم می توان فرصت شغلی مناسبی را در اهواز ایجاد کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: افرادی که در قالب این طرح قرار می گیرند بیمه می شوند و شماره تماس و پیامک نیز برای اطلاع رسانی درنظر گرفته شده است.

پیش از این اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تفاهم نامه ای برای اجرای طرح ساماندهی مشاغل خدماتی منعقد کرد که بر اساس این تفاهم نامه شهرداری افراد دارای حرفه را در سطح شهر شناسایی کند که به دلیل عمل نشدن مفاد این تفاهم نامه، این طرح به بخش خصوصی واگذار شد.

اخبار