ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه(اعلام نتایج)

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

20 خرداد 98: اعلام زمان مصاحبه آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضاییه

به اطلاع افرادی که به مصاحبه علمی دعوت شده اند می رساند تمام مصاحبه ها از تاریخ 98/4/1 الی 98/4/26 انجام خواهد شد که تاریخ و ساعت حضور هر یک از دعوت شدگان طی چند روز آینده از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد .لازم به ذکر است زمان تعیین شده جهت مصاحبه علمی به هیچ وجه تمدید نمی گردد و عدم حضور در ساعت تعیین شده به معنای انصراف تلقی می گردد . بدیهی است چنانچه با داوطلبینی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده مرحله آزمون کتبی تا پایان هفته جاری تماس حاصل نشود لازم است جهت تعیین تکلیف با شماره تلفن 66761061 تماس حاصل نماید.


22 اردیبهشت 98: اعلام منابع مصاحبه دانش عمومی جذب مترجم رسمی قوه قضاییه

پیرو اطلاعیه مورخ 1398/2/21 سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع دعوت شوندگان به مصاحبه آزمون جذب مترجم رسمی می رساند مواد امتحانی مصاحبه دانش عمومی به شرح زیر اعلام میگردد:

1. قانون راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی با اصلاحات و الحاقات بعدی

2. آیین نامه اجرایی “قانون اصلاح ماده 3 قانون راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی مصوب 1376/4/29 “با الحاقات بعدی

3. قانون ثبت اسناد و املاک

مواد : 22 -46تا48-61-70-71 از قانون ثبت اسناد و املاک کشور

4. قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی (مصوب 1379/1/21)

مواد : 58-259-519 از قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی

5. قانون مدنی

مواد:

11-12-41تا46-55-56-93-186تا189-338-396-464-466-518-546-561-571-607-656-678-771-795-825-826-828-829-861-862-875-975تا980-1062-1075-1143تا1149-1207-1208-1259تا 1274-1284تا 1306

6. 6. قانون مجازات اسلامی

مواد: 2- 518 -519 -523 تا 542

تذکر1: شروع مصاحبه از اول تیر ماه سال جاری به صورت پیامک و با دعوت تلفنی از داوطلبان می باشد.

تذکر 2: هر یک از دعوت شوندگان به مصاحبه یک ساعت زودتر از زمان مقرر مصاحبه در محل حضور داشته باشند.

تذکر3: زمان تعیین شده جهت مصاحبه تخصصی به هیچ وجه تمدید نمی گردد و عدم حضور در ساعت تعیین شده به معنای انصراف تلقی میگردد.

تذکر 4: سوالات بخش زبان و ادبیات فارسی در سطح دانش دیپلم متوسطه می باشد.

لازم به ذکر است مصاحبه دانش تخصصی در مهارت های چندگانه از زبان مربوطه بعمل خواهد آمد.

آدرس محل مصاحبه : تهران ،خیابان حافظ ، نرسیده به میدان حسن آباد ، کوچه شهید سیدصدری ،شماره 48، اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه ، طبقه سوم


19 اردیبهشت 98: اطلاعیه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۲/۱۱ بدینوسیله اطلاع پذیرفته‌شدگان مرحله آزمون کتبی جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه می‌رساند برنامه زمان‌بندی مصاحبه هر یک از داوطلبین از طریق پیامک و تماس تلفنی از طریق اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه به اطلاع آنان خواهد رسید.

تذکر ۱: در صورت تغییر شماره تماس اعلامی، داوطلبین گرامی لازم است شماره جدید خود را به اداره امور مترجمان اعلام نمایند. بدیهی است در صورت عدم اعلام شماره صحیح، مسئولیت به عهده داوطلب می‌باشد.

تذکر ۲: زمان مصاحبه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

تذکر ۳:‌ همراه داشتن کارت ملی در روز مصاحبه الزامی است.

• لازم به یاداوری است مصاحبه در دو بخش دانش تخصصی و دانش عمومی صورت می‌گیرد که منابع بخش دانش عمومی، متعاقباً از طریق سایت سنام اعلام خواهد شد.


11 اردیبهشت 98: اعلام نتایج آزمون کتبی مترجمان رسمی قوه قضائیه

کارجویان گرامی، به اطلاع می رساند؛ نتایج آزمون کتبی مترجمان رسمی قوه قضائیه اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


22 آبان 97 – دریافت کارت آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه

به اطلاع می رساند؛ لینک دریافت كارت‌ شركت در‌ آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


20 آبان 97 – اطلاعیه دریافت کارت آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در آزمون مترجمان رسمي قوه قضائيه سال 1397 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز چهارشنبه 97/08/23 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5 ، 6 ، 7، 8 ، 10 ،11 و 12 (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، معلول عادي، وضعيت بومي، عنوان رشته تحصيلي، تاريخ فارغ التحصيلي و معدل) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 97/08/25 منحصراً به پايگاه اطلاع رساني فوق مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند و در صورتيكه نسبت به بندهاي 3 و 13 (جنس و عنوان محل جغرافيايي مورد تقاضا) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه به شرح ذيل مراجعه نمايند.

2ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

3- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي‌باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي‌باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده مسؤل رفع نقص مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه همزمان با پرينت كارت بر روي سايت قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

نماينده مسوول رفع نقص در روز پنجشنبه 97/08/24 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص حوزه ذيربط مندرج در ذيل مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده مسوول رفع نقص كارت مي‌گردند، آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون به شرح ذيل مي‌باشد.

آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون: تهران: ميدان فردوسي، خيابان انقلاب، مابين خيابان استاد نجات اللهي و سپهبد قرني، بن بست شاهرود، دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

د‍ – تذكرهاي‌ مهم‌ :

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- فرآيند برگزاري آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت وسي دقيقه) صبح روز جمعه 97/08/25 آغاز مي‌گردد.

3- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

4- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

6- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.


7 مهر 97 – تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه برای سال 1397 میرساند که ثبت نام آزمون مذکور ازطریق سایت های اینترنتی اکفام به نشانی: www.ekfam.ir و سنام به نشانی: www.sanam.ekfam.ir از روز سه شنبه مورخ 97/06/20 آغاز و به منظور رفاه حال داوطلبان تا پایان روز پنجشنبه مورخ 97/07/12 ادامه خواهد داشت.

لذا داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مذکور می توانند تا پایان روز پنجشنبه مورخ 97/07/12 با مراجعه به سایت های فوق الاشاره، نسبت به ثبت نام آزمون فوق، اقدام نمایند.


بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون جذب مترجمان رسمي قوه قضائيه در سال 1397 ميرساند، كه ثبت نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق سايت معاونت حقوقی قوه قضائی از روز سه شنبه مورخ 1397/06/20 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 1397/07/03 پايان مي پذيرد.

لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت نام، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمايند.

الف) شرايط متقاضيان:

1- دارا بودن حداقل 25 سال تمام تا آخرين روز ثبت نام.

2- نداشتن پيشينه مؤثر كيفري.

3- عدم اعتياد به مواد مخدر.

4- اشتهار به امانتداري و وثاقت.

5- عدم اشتهار به فساد اخلاقي و عقيدتي.

6- عدم محکوميت به انفصال از خدمات دولتي.

ب) مدارک مورد نياز در زمان ثبت نام اينترنتي:

1- تکميل تقاضانامه الکترونيکي.

2- پرداخت هزينه ثبت نام به مبلغ 1/400/000ريال (صدو چهل هزارتومان) بصورت الکترونيکي از طريق سايتهاي www.ekfam.ir و www.sanam.ekfam.ir)

3- فايل عکس اسکن شده: داوطلب مي بايست يك قطعه عکس پرسنلي خود را با مشخصات زير اسکن نموده و فايل آن را براي ارسال ازطريق برنامه ثبت نام اينترنتي آماده نمايد.

1-3- عکس 4 * 3 كه در سال جاري گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)

2-3- عکس اسکن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.

3-3- اندازه عکس اسکن شده بايد حداكثر 400*300 پيکسل و حداقل 300 * 200 باشد.

4-3- تصوير داوطلب بايد واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.

5-3- حجم فايل ذخيره شده عکس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.

6-3- حاشيه هاي زايد عکس اسکن شده بايد حذف شده باشد.

7-3- حتي الامکان عکس، رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.

تبصره 1- اسکن عکس از روي كارتهاي شناسايي (كارت ملي، شناسنامه و…) قابل قبول نميباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس مطابق توضيحات فوق اقدام نمايند.

تبصره 2- عکس خواهران بايد با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.

تبصره 3- درصورت ارسال عکس غير معتبر ، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب ميگردد.

تذکرمهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام ميشود رخ داده است. تاكيد ميگردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي، حتما نسبت به كنترل عکس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عکس داوطلب ديگري به جاي عکس شما الصاق نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عکس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

پ) تاريخ و نحوه ثبت نام

كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام در آزمون جذب مترجم رسمي در صورت داشتن شرايط مندرج در بند الف اين اطلاعيه نسبت به تهيه مدارك خواسته شده بر اساس بند (ب) اقدام و از روز سه شنبه مورخ 1397/06/20 تا روز سه شنبه مورخ 1397/07/03 با مراجعه به سايتهاي www.sanam.ekfam.ir و www.ekfam.ir نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمايند. در پايان ثبت نام به هر يك از داوطلبان كد رهگيري ارائه خواهد شد كه داوطلبان لازم است تا پايان كليه مراحل آزمون اين كد را نزد خود نگهداري نمايند. ضمناً يادآور مي شود ثبت نام منحصراً به صورت الکترونيکي مي باشد و داوطلبان لازم است از طريق سايت اعلام شده نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمايند و ثبت نام به غير از روش فوق غير قابل قبول ميباشد و اين دسته از متقاضيان مجاز به شركت در آزمون نمي باشند.

زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت در آزمون

_ كارت شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 1397/08/22 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت .آزمون در روز جمعه مورخ 1397/08/25 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. ضمناَ اطلاعات تکميلي در خصوص نحوه پرينت كارت شركت در آزمون و برگزاري آزمون طي اطلاعيهاي در تاريخ 1397/08/25 از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور اطلاع رساني خواهد شد.

_ ساعت شروع برگزاري آزمون و محل برگزاري آزمون در هنگام پرينت كارت بر روي كارت شركت در آزمون درج خواهد شد .لازم به ذكر است صدور كارت شركت در آزمون به منزله تاييد اطلاعات ارسالي نميباشد و مدارك داوطلبان بعد از آزمون بررسي خواهد شد.

تذكرات مهم:

1- آزمون كتبي بصورت تستي و تشريحي در يك مرحله انجام مي شود و كساني كه حدنصاب لازم را در آزمون تستي كسب نمايند، اوراق تشريحي آنان تصحيح و سپس براساس نمرات تشريحي اخذ شده از بين كساني كه حدنصاب نمره لازم را درآزمون تشريحي كسب نمايند تا چند برابر ظرفيت، مصاحبه تخصصي نيز به عمل مي آيد.

2- همراه داشتن فرهنگ لغت (Dictionary) در جلسه آزمون مجاز است، ولي استفاده از آن، فقط در مرحله آزمون تشريحي بلامانع است.

3- شركت مترجمان رسمي براي اخذ پروانه مترجمي رسمي زبان ديگر بلامانع است.

4- متقاضيان مي بايستي براي حداقل 5 سال فعاليت مترجمي در شهر مورد نظر تعهد بسپارند و در شرايط يکسان الويت با ساكنين بومي مي باشد.

افرادي که حداقل داراي يكي از ويژگي هاي زير باشند، داوطلب بومي استان تلقي مي گردند:

1- استان محل سکونت داوطلب با استان محل مورد تقاضا يکي باشد.

2- استان محل تولد داوطلب يا همسر وي با استان محل مورد تقاضا يکي باشد.

3- كارمندان رسمي و پيماني دولت و يا نيروهاي مسلح (اعم از شاغل و يا بازنشسته) كه استان محل خدمت فعلي يا بازنشستگي آنان با استان محل مورد تقاضاي آنان يکي باشد.

4- داوطلب حداقل چهار( 4)سال از سنوات تحصيلي (ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان و يا دانشگاه ) را به صورت متوالي يا متناوب در استان محل مورد تقاضا طي كرده باشد.

5- داوطلب يا پدر، مادر و يا همسر وي، حداقل چهار( 4) سال سابقه پرداخت حق بيمه در استان محل مورد تقاضا را داشته باشند.

جهت دانلود دفترچه ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.