آیپد مینی ۴ با ضخامتی کمتر از مدل های پیشین در راه است

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

به باور بسیاری از افراد ارتقای صورت پذیرفته بر روی آیپد مینی ۳ در قیاس با نسخه ی پیشین آن تا حد زیادی ناامید کننده بود، اما حالا و بر حسب ویدئویی از نمونه ی مدلسازی شده نسل بعدی این محصول که توسط @OnLeaks به بیرون درز یافته به نظر می آید که آیپد مینی ۴ مشغول گام برداشتن در مسیر درستی بوده و البته قدری نیز از ضخامت آن کاسته شده است.

اگر به خاطر داشته باشید آیپد مینی ۳ ضخامتی ۷.۵ میلی متری داشت ولی مطابق شواهد موجود نسل آتی آن باریک تر گشته و عدد یاد شده به ۶.۱ میلی متر رسیده است.

در حالکیه باریک تر شدن آیپد مینی بعدی خبر خوشایندی محسوب می شود، باید بگوییم منابع مختلف می افزایند این تبلت در اصل نمونه ای کوچک شده از آیپد ایر ۲ خواهد بود و در درون خود دوربین iSight هشت مگاپیکسلی، چیپست A8 و ۲ گیگابایت حافظه ی رم را جای داده.

شایعات حکایت از این دارند که اپل می خواهد در روز نهم سپتامبر مصادف با ۱۸ شهریور ماه مراسم ویژه ای را برگزار نماید و در آن آیپد ها و آیفون های تازه اش را رونمایی کند و لذا تا آن زمان باید منتظر ماند و دید اخبار به بیرون درز یافته در رابطه با آیپد مینی ۴ صحت دارند یا خیر، هر چند که به یقین تا تاریخ یاد شده اطلاعات کامل تر و بیشتری لو خواهند رفت.

اخبار فناوری اخبار