توئیتر دسترسی شرکت ها به آرشیو کامل خود را فراهم می کند

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

توئیتر به تازگی ابزار جدیدی به نام Full-Archive Search API یا API جستجوی کامل آرشیو را معرفی کرده است که به برندهای مختلف امکان می دهد به تمامی توئیت های منتشر شده عمومی از ۹ سال پیش (یعنی هم زمان با راه اندازی این سایت) تاکنون دسترسی پیدا کنند.

اگر خاطرتان باشد، این شرکت سال گذشته دسترسی به آرشیو خود را برای موسسات تحقیقاتی نیز باز گذاشت که البته آن پروژه برای مقاصد علمی کلید خورد و این بار اما مخاطبان هدف شرکت ها و کسب و کارها هستند.

ابزار جدید توسط شرکتی به نام Gnip توسعه یافته که از شرکای اطلاعاتی طولانی مدت توئیتر است و در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط آن خریداری شد تا داده هایش را مستقیما به شرکت های تبلیغاتی و مدیران برند بفروشد.

ابزار مذکور به مشتریان Gnip امکان می دهد توئیت های عمومی را (که حالا شمارشان به ۵۰۰ میلیارد عدد یا حتی بیشتر می رسد) به صورت آنی مورد بررسی قرار دهند.

شرکت ها می توانند به لطف این امکان، زمانی که قصد پاسخگویی به مشتریان در صفحه توئیتر خود را دارند به دنبال متن مناسب بگردند و حتی از آن برای تحلیل توئیت های خود استفاده نمایند تا ببینند موثرترین راه برای جلب توجه مشتریان در زمان معرفی یک محصول یا راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید چیست.

در مورد اینکه توسعه این ابزار قرار است چگونه بر شما اثر بگذارد نیز باید بگوییم این مساله صرفا بدان معناست که باید هوشیارتر از قبل باشید و چنانچه نمی خواهید زیر ذره بین شرکت های مختلف قرار بگیرید دقت بیشتری در مورد رفتار خود در توئیتر داشته باشید.

اخبار فناوری اخبار