کاهش مسیر دزفول به اهواز با احداث بزرگراه سیاه‌منصور تا هفت‌تپه

دسته ها: اخبار استان اخبار

نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد:
کاهش مسیر دزفول به اهواز با احداث بزرگراه سیاه‌منصور تا هفت‌تپه
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث بزرگراه سیاه‌منصور تا هفت‌تپه 20 کیلومتر کاهش مسیر در جاده دزفول به اهواز روی خواهد داد.

عباس پاپی‌زاده امروز اظهار کرد: در زمینه راه‌ها و جاده‌های بین شهری، فعالیت‌ها و رایزنی‌های خوبی انجام داده‌ایم که مهمترین آن بزرگراه چهارراه آوج خواهد بود.

وی افزود: با رایزنی صورت گرفته با وزیر راه و شهرسازی مجوز و اعتبار بزرگراه 4 خطه سیاه منصور به چهار راه آوج که تا هفت‌تپه ادامه دارد، اخذ شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: با احداث این بزرگراه 20 کیلومتر کاهش مسیر در جاده دزفول به اهواز روی خواهد داد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگراه دزفول به سمت هفت‌تپه، بزرگترین پروژه دزفول در حوزه راه در 20 سال گذشته است که به صورت رینگ به آزادراه وصل می‌شود.

پاپی‌زاده ادامه داد: اعتبار اولیه این پروژه 60 میلیارد ریال است و پروژه در حال بررسی و مشاوره توسط پیمانکار برای آغاز فعالیت است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: با اجرای این بزرگراه چند نقطه حادثه‌خیز بین‌راهی حذف خواهد شد و شهرهای اقماری و جنوبی دزفول از بن‌بست نجات خواهند یافت و دسترسی و تردد آنها به راحتی امکان‌پذیر می‌شود.

اخبار استان اخبار