اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه امیرالمؤمنین

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز خبر داد؛
اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه امیرالمؤمنین
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان پذیرش دانشجوی بدون آزمون مقطع کارشناسی این دانشگاه در نیمه شهریورماه سال جاری خبر داد
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان پذیرش دانشجوی بدون آزمون مقطع کارشناسی این دانشگاه در نیمه شهریورماه سال جاری خبر داد.

رضا شیشه بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با اشاره به این که داوطلبینی که در آزمون دکترای دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) شرکت کردند از سوی وزارت علوم به عنوان افراد مجاز به این دانشگاه معرفی شدند، بیان داشت: تعداد این افراد سه برابر ظرفیت دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) بود که در این راستا آمون کتبی و شفاهی از این تعداد به عمل آمد.

وی با اشاره به این که براساس نمره ای که متقاضیان در این آزمون ها کسب کردند به سازمان سنجش اعلام شد، افزود: سازمان سنجش با توجه به آزمون دانشگاه نفرات مجاز را معرفی کرد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ادامه داد: سازمان سنجش از میان متقاضیان تعداد 12 نفر را انتخاب کرد که از این تعداد 6 نفر در گروه کلام شیعه و 6 نفر در گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی هستند.

شیشه‌بر با اشاره به این که با توجه به پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع کارشناسی، اسامی پذیرفته‌شدگان نیمه شهریور اعلام خواهند شد، ادامه داد: اسامی پذیرفته‌شدگان از سوی سازمان سنجش کشور به دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز اعلام و پس از آن فرآیند نام نویسی آغاز می شود.

وی ابراز داشت: پذیرش دانشجویان متقاضی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در چهار رشته علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، فقه و اصول و فقه و حقوق اسلامی که به ترتیب در هر گروه آموزشی 60 خانم و آقا تدوین شده است.

مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ابراز داشت: پذیرفته‌شدگان پس از سپری کردن مراحل نام نویسی همزمان با آغاز سال تحصیلی 95-94 در مهرماه سال جاری در مقطع تحصیلی کارشناسی مشغول به تحصیل خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار