بازارچه مرزی اروندکنار افتتاح می‌شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

فرماندار ویژه آبادان:
بازارچه مرزی اروندکنار افتتاح می‌شود
فرماندار ویژه آبادان گفت: بازارچه مرزی اروندکنار فردا با حضور استاندار خوزستان افتتاح می‌شود که می‌تواند نقش موثری در جهت کاهش بیکاری منطقه ایفا کند.

عزیزالله شهبازی در حاشیه آئین بهره برداری از دو پروژه آموزشی و برق رسانی چوئبده اظهار کرد: نقشه راه نمایندگان دولت در استان خوزستان و شهرستان آبادان، رسیدگی و پیگیری مسائل در مناطق کم برخوردار است.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته با پیگیری‌های به عمل آمده موفق به توسعه فعالیت‌ها در سایت پرورش میگو چوئبده شدیم به طوری که در زمان حاضر 500 نفر به طور مستقیم در این سایت مشغول فعالیت هستند.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار مازاد به شهر چوئبده اختصاص یافت، تصریح کرد: در زمان حاضر با همدلی و تلاش اعضای شورا، شهرداری و نخبگان این شهر پروژه‌های شهرداری چوئبده به رغم وجود مشکلات مالی فعال هستند.

شهبازی با بیان درخواست رئیس شورای اسلامی شهر مبنی بر ساخت یک بازارچه یادآور شد: از تمام پیشنهادات و طرح‌هایی که به رشد و توسعه این شهر کمک می‌کند، استقبال می‌کنیم بر این اساس ساخت این بازارچه در دستور کار قرار گرفت.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به تاکیدات استاندار خوزستان مبنی بر انجام اقدامات مناسب و فراهم سازی زمینه ماندگاری مردم گفت: در زمان حاضر در موضوع آب در شهر چوئبده تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم اما تلاش‌ها برای کسب بهبودی ادامه دارد.

شهبازی، مهمترین موضوع قابل پیگیری را بحث آب در بخش شرب و کشاورزی عنوان کرد و افزود: کارها در حال انجام است، امید می‌رود تا در حوزه زیرساختی بتوانیم شرایط خوبی را برای شهر چوئبده رقم بزنیم تا به این ترتیب تعلق خاطری برای ماندگاری مردم نیز باشد.

به گفته وی، بازارچه مرزی اروندکنار فردا با حضور استاندار خوزستان افتتاح می‌شود که می‌تواند نقش موثری در جهت کاهش بیکاری منطقه ایفا کند.

اخبار استان اخبار