این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید
بدینوسیله به اطلاع می رساند سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نظر دارد از متقاضیان کار در استانها، مشاغل و با شرایط زیر دعوت به همکاری نماید.
ردیف |
نام استان |
نام رشته امتحانی |
شرایط احراز |
1 |
البرز، ایلام، خوزستان و مازندران |
رئیس و کارشناس امور مالی و اداری |
سن: 30 سال تمام برای لیسانس و 35 سال تمام برای فوق لیسانس |
مقطع تحصیلی: لیسانس، فوق لیسانس و بالاتر |
|||
سابقه کاری: حداقل 3 سال برای مقطع لیسانس – حداقل 2 سال مقطع فوق لیسانس و بالاتر |
|||
رشته های تحصیلی: حسابداری (تمامی گرایش ها) و حسابرسی |
|||
سایر شرایط: آشنایی با نرم افزارهای مرتبط با حسابداری و آشنایی با امور کارگزینی |
|||
جنسیت: مرد و زن |
|||
شهر محل خدمت: کرج، ایلام، اهواز و نوشهر |
|||
2 |
خوزستان |
مسئول دفتر نمایندگی |
سن: 30 سال تمام برای لیسانس و 35 سال تمام برای فوق لیسانس |
مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس |
|||
سابقه کاری: حداقل 3 سال برای مقطع لیسانس – حداقل 1 سال مقطع فوق لیسانس |
|||
رشتههای تحصیلی: حقوق (کلیه گرایشها)، مهندسی عمران، نقشهبرداری و GIS |
|||
سایر شرایط: آشنایی با امورثبتی، حل دعاوی امور مربوط به املاک |
|||
جنسیت: مرد |
|||
شهر محل خدمت: خرمشهر، بهبهان |
|||
3 |
ایلام، گیلان، هرمزگان |
کارشناس املاک و فروش |
سن: 30 سال تمام برای لیسانس و 35 سال تمام برای فوق لیسانس |
مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس |
|||
سابقه کاری: حداقل 3 سال برای مقطع لیسانس – حداقل 1 سال مقطع فوق لیسانس |
|||
رشتههای تحصیلی: حقوق (کلیه گرایشها)، مهندسی عمران و مدیریت (دولتی و بازرگانی) |
|||
سایر شرایط: آشنایی با امور مرتبط با امور ثبتی و فروش املاک، آشنایی با فرآیند برگزاری مزایده |
|||
جنسیت: مرد |
|||
شهر محل خدمت: ایلام، بندرعباس، رشت و تالش |
|||
4 |
هرمزگان |
کارشناس آمار و اطلاعات |
سن: 30 سال تمام برای لیسانس و 35 سال تمام برای فوق لیسانس |
مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس |
|||
سابقه کاری: حداقل 3 سال برای مقطع لیسانس – حداقل 1 سال مقطع فوق لیسانس |
|||
رشتههای تحصیلی: مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایشها)، مهندسی فناوری اطلاعات و آمار |
|||
سایر شرایط: آشنایی با مفاهیم شبکه، نرمافزارهای آماری و سایر نرمافزارهای مرتبط |
|||
جنسیت: مرد |
|||
شهر محل خدمت: بندرعباس |
|||
5 |
هرمزگان |
کارشناس اداری و دبیرخانه |
سن: 30 سال تمام برای لیسانس و 35 سال تمام برای فوق لیسانس |
مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس |
|||
سابقه کاری: حداقل 3 سال برای مقطع لیسانس – حداقل 1 سال مقطع فوق لیسانس |
|||
رشتههای تحصیلی: مدیریت (دولتی، بازرگانی و صنعتی)، امور اداری، مهندسی کامپیوتر (نرمافزار)، فناوری اطلاعات و علم اطلاعات و دانششناسی |
|||
سایر شرایط: آشنایی با امور اداری و کارگزینی و امور مربوط به دبیرخانه |
|||
جنسیت: مرد |
|||
شهر محل خدمت: بندرعباس |
شایان ذکر است مواد امتحانی هریک از گروههای آزمونی به شرح ذیل می باشد و زمان برگزاری آزمون کتبی متعاقباً از طریق بخش مربوط به اطلاعیههای استخدامی سایت مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند اعلام می گردد. ضمناً تأکید می گردد پذیرش نهایی متقاضیان، مستلزم قبولی در تمامی مراحل استخدامی میباشد.
ردیف |
نام رشته امتحانی |
مواد امتحانی |
1 |
سوالات عمومی |
آئین نگارش و زبان فارسی |
معارف اسلامی |
||
مهارتهای هفتگانه کامپیوتر |
||
هوش و استعداد تحصیلی |
||
زبان انگلیسی |
||
2 |
رئیس و کارشناس امور مالی و اداری |
حسابداری مالی |
حسابداری دولتی |
||
مجموعه قوانین مالیاتی |
||
امور اداری و کارگزینی |
||
حسابرسی |
||
قانون تجارت |
||
3 |
مسئول دفتر نمایندگی |
حقوق ثبتی |
حقوق اراضی |
||
مجموعه قوانین زمین شهری، قوانین مربوط به ماده 56 قانون جنگلها و قوانین شهرداریها |
||
مساحی و نقشهبرداری |
||
مجموعه سوالات مدیریت |
||
4 |
کارشناس املاک و فروش |
حقوق ثبتی |
حقوق اراضی |
||
مجموعه قوانین زمین شهری، قوانین مربوط به ماده 56 قانون جنگلها و قوانین شهرداریها |
||
مساحی و نقشهبرداری |
||
مجموعه بازاریابی و فروش |
||
5 |
کارشناس آمار و اطلاعات |
آمار |
فناوریاطلاعات و مبانی شبکه |
||
سوالات مرتبط با نرمافزار و سختافزار یارانه |
||
مدیریت دانش و اطلاعات |
||
زبان تخصصی |
||
6 |
کارشناس اداری و دبیرخانه |
آئین نگارش و گزارشنویسی تخصصی |
آشنایی با قوانین و مقررات تامین اجتماعی و قانون کار |
||
مبانی سازمان و مدیریت |
||
رفتار سازمانی |
متقاضیان میتوانند جهت ثبتنام از روز یکشنبه مورخ 98/03/19 لغایت روز شنبه مورخ 98/03/25 به نشانی زیر مراجعه فرمایند.
جهت مشاهده متن آگهی استخدام اینجا کلیک نمایید