زمان و نحوه مصاحبه استخدامی آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان و نحوه مصاحبه استخدامی آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه مصاحبه استخدامی ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در بخش وضعیت داوطلب، عبارت «شما برای مصاحبه استخدامی معرفی شده اید» درج شده، لازم است از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی mcls.gov.ir جهت اطلاع دقیق از زمان و مکان مصاحبه مراجعه کنند.

بر این اساس داوطلبان لازم است اصل و تصویر مدارک ذیل را در روز مصاحبه استخدامی، همراه داشته باشند:

۱. دانشنامه یا گواهی موقت فارغ التحصیلی زمان ثبت نام به همراه گواهی معتبری که معدل مدرک تحصیلی داوطلب در آن ذکر شده باشد.
تذکر: در صورت عدم ارائه گواهی حاوی معدل، داوطلب از اخذ امتیاز مربوط به این بخش در فرایند مصاحبه محروم خواهد شد.

۲. مدرک زبان انگلیسی معتبر(TOLIMO,MSRT,TOFEL,IELTS)

3. برگزیدگان علمی دانشجویی : مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند . همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری است.

4.گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی – پژوهشی (داخلی وخارجی)، علمی – ترویجی (داخلی و خارجی)، مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر ملی نمایده شده در (ISC و یاCIVILICA ) و همایش‌های بین المللی.

۵. کتاب تألیفی و یا ترجمه

۶. ثبت اختراع: گواهی ثبت اختراع مورد تأیید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ویا بنیاد ملی نخبگان)

۷. کسب مقام در جشنواره‌های علمی و یا هنری: کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره‌های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی)

۸. گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر (ICDL) ازمراکز و مؤسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور

۹. داشتن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل

۱۰- یک قطعه عکس ۴×۳

۱۱- کارت پایان خدمت برای آقایان

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار