جزئیات ثبت‌نام مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات ثبت‌نام مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

آخرین جزئیات ثبت‌نام مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: به اطلاع تمام داوطلبانی که موفق به رسیدن به مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند، می‌رساند که در سال جاری تمام مصاحبه های دوره دکتری تخصصی به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند رشته گرایش در واحدهای دانشگاهی در سطح کشور حد نصاب نمره شرکت در مصاحبه این دوره را کسب کرده اند، لازم است برای هر رشته گرایش تنها در یک مرحله مصاحبه که در تهران برگزار می شود، شرکت کنند.

بدیهی است نمره کسب شده توسط داوطلب در مصاحبه یک رشته گرایش به منظور ارزیابی وی در کلیه واحدهای دانشگاهی انتخابی آن رشته گرایش که حد نصاب نمره علمی را کسب کرده، لحاظ خواهد شد.

داوطلبان به منظور ثبت نام برای شرکت در مصاحبه موظفند با مراجعه به سامانه https://www.azmoon.org به ازای هر رشته/گرایش مجاز به منظور حضور در جلسه مصاحبه مبلغ ۹۲۰ هزار ریال پرداخت و ثبت‌نام کنند.

داوطلبان باید پس از ثبت‌نام از بخش گزارش وضعیت، رسید ثبت‌نام و پرداخت وجه مصاحبه را دریافت و آن را تا زمان شرکت در جلسه مصاحبه نگهداری کنند.

ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه ادامه دارد و عدم ثبت‌نام در سامانه به منزله انصراف خواهد بود.

زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار