زمان بندی اجرایی آزمون دکتری تخصصی پزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان بندی اجرایی آزمون دکتری تخصصی پزشکی اعلام شد

آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ از امروز دوشنبه ۲۷ خرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است و داوطلبان با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می‌توانند کارت آزمون خود را پرینت کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته‌های بهداشت حرفه‌ای و علوم و فناوری‌های تصویربرداری پزشکی -گرایش تصویربرداری عصبی مجاز به استفاده از ماشین حساب ساده (بدون حافظه و قابلیت برنامه ریزی) هستند.

بر اساس برنامه زمان بندی اجرایی آزمون کتبی پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ با حضور ۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب برگزار می‌شود.

کلید اولیه ساعت ۱۸ به بعد روز اول تیر ماه ۹۸ منتشر می‌شود و مهلت ارسال اعتراض به سوالات آزمون فقط به صورت اینترنتی در روزهای اول تا چهارم تیرماه است.

کلید نهایی ساعت ۱۸ به بعد روز ۱۵ تیر ۹۸ اعلام می‌شود.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۲۶ تیر منتشر می‌شود و انتخاب رشته / محل توسط داوطلبان مجاز در روزهای ۲۶ تا ۳۰ تیر ۹۸ انجام می‌گیرد.

اسامی داوطلبان واجد شرایط برای مصاحبه هفته سوم مرداد اعلام شده و مصاحبه هفته چهارم مرداد تا نیمه اول شهریور انجام خواهد شد.

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در هفته آخر شهریور منتشر می‌شود و ثبت نام دانشگاه‌ها در هفته آخر شهریور انجام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار