نتایج قرعه‌‌کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج قرعه‌‌کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعلام نتایج قرعه‌کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشجویان خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعلام نتایج قرعه‌‌کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، اظهار کرد: قرعه‌کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه‌ عتبات اعلام شد؛ متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.‌

وی با اشاره به اینکه دانشجویان قبول نشده می‌توانند اسم خود را در ذخیره‌های یادداشت کنند، گفت: دانشجویانی که اسامی آنها در این دوره اعلام نشده است می‌توانند اسم خود را به عنوان دانشجویان ذخیره ثبت‌نام کنند؛ همچنین دانشجویانی که به عنوان زائر اصلی و ذخیره اعلام شده اند باید اقدام به نهایی کردن ثبت‌نام در سامانه عتبات کنند.

اعزام ۱۳ هزار زائر به عتبات دانشگاهیان
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اعزام ۱۳ هزار نفر به عتبات گفت: در این دوره حدود ۳۵۰ کاروان اعزام می شوند که ۲۶۸ کاروان هوایی و ۷۲ کاروان زمینی است؛ زمان اعزام دانشجویان دختر از ۲۷ تیرماه تا اول شهریور و اعزام پسران از اول شهریورماه تا ۱۵ مهرماه است.

وی گفت: افراد برای مطلع شدن از ثبت نام باید به سایت لبیک مراجعه و پس از وارد کردن کد ملی نسبت به نهایی کردن ثبت نام اقدام کنند؛ افراد تنها یک هفته برای نهایی کردن ثبت نام فرصت دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری پور تشریح کرد: نهایی نکردن ثبت نام به منزله انصراف است و از افراد ذخیره برای اعزام‌ها استفاده خواهیم کرد؛ بعد از اینکه ثبت نام کردند مدارک خود را به شورای هماهنگی عمره و عتبات استان‌ها باید تحویل دهند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآوری کرد: در کل تعداد ۶۳ هزار و ۹۶۸ نفر در بیست و یکمین دوره اعزام به عتبات شرکت کردند که از این تعداد۱۳ هزار نفر اعزام خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار