زمان ثبت‌نام سال تحصیلی جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان ثبت‌نام سال تحصیلی جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی اعلام شد

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی درباره زمان آغاز و پایان ثبت نام در مراکز آموزشی این دانشگاه توضیح داد.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه جامع علمی و کاربردی از جمله دانشگاه‌هایی است که هر ساله به جذب دانشجویان می‌پردازد و در راستای تربیت نیروی کارآمد و مهارتی قدم برمی‌دارد.

به گفته مسئولان دانشگاه جامع علمی و کاربردی آنها توانایی جذب یک میلیون دانشجو را دارند و می‌توانند تمام نیاز کشور به فارغ التحصیلان و دانشجویان مهارتی را تامین کنند.

در راستای جذب دانشجو، دانشگاه جامع علمی و کاربردی همه ساله فراخوان ثبت نام خود را اعلام می‌کند و تعداد زیادی از داوطلبان ورود به این دانشگاه پیگیر زمان آغاز ثبت نام هستند؛ با توجه به درخواست عده زیادی از داوطلبان ورود به دانشگاه جامع علمی و کاربردی، زمان آغاز ثبت نام این دانشگاه را از محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی جویا شدیم.

هفته آخر شهریور زمان اعلام نتایج ثبت نام در مراکز آموزشی علمی و کاربردی
وی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ثبت نام و جذب دانشجویان در این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر ثبت نام برای پذیرش در مراکز علمی و کاربردی سراسر کشور آغاز شده است.

امید درباره زمان ثبت نام در مراکز آموزشی علمی و کاربردی ادامه داد: فرآیند ثبت نام و جذب دانشجو تا پایان ماه تیر ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی با اشاره به زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی و کاربردی اظهار کرد: به طور قطع تمام نتایج سال ۹۸ تا هفته آخر شهریور ماه اعلام خواهد شد و روز اول مهر ماه کلاس‌های مراکز آموزشی علمی و کاربردی تشکیل می‌شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار