چگونگی تخصیص اعتبار به ایثارگران دانشگاه آزاد/ پرداخت ۳۰ درصدی شهریه ایثارگران قابلیت اجرا ندارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

چگونگی تخصیص اعتبار به ایثارگران دانشگاه آزاد/ پرداخت ۳۰ درصدی شهریه ایثارگران قابلیت اجرا ندارد

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد درباره چگونگی اختصاص اعتبارات به کارکنان ایثارگر توضیح داد.
حسین نصیرزاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه‌ آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شهریه فرزندان ایثارگر این دانشگاه اظهار کرد: بخشی از شهریه عده‌ای از فرزندان ایثارگران را بنیاد شهید تقبل می‌کند.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه دارد شهریه این دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد که جزو خانواده‌های شهید و ایثارگران هستند را پرداخت کند و این کار را به درستی انجام می‌دهد.

حمایت‌های دانشگاه آزاد از کارکنان ایثارگر چگونه است؟
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه‌ آزاد با اشاره به سهمیه ۳۰ درصدی خانواده‌های ایثارگران، بیان کرد: بر اساس قانون قرار بود ۳۰درصد شهریه رزمندگان و ایثارگران از سوی این دانشگاه پرداخت شود اما به دلیل آنکه مجلس بودجه این موضوع را مشخص نکرد پرداخت ۳۰درصد قابلیت اجرا ندارد.

نصیرزاده در پاسخ به چگونگی تخصیص اعتبارات به کارکنان ایثارگر بیان کرد: چگونگی تخصیص حمایت‌ها و اعتبارات به کارکنان شاهد و ایثارگر همانند قانون اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: همانطور که حمایت‌ها و کمک‌ها به کارکنان ایثارگر تخصیص داده می‌شد به همان صورت این کمک‌ها ادامه پیدا می‌کنند و در قانون مصوب همه چیز نوشته شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار