آغاز ثبت نام مجدد رشته های بدون آزمون کاردانی از ۷ مرداد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت نام مجدد رشته های بدون آزمون کاردانی از ۷ مرداد

داوطلبان متقاضی پذیرش در رشته های بدون آزمون کاردانی نظام جدید می توانند از ۷ تا ۱۱ مرداد ۹۸ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان متقاضی شرکت در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ در ۳۰ کدرشته می توانند بدون آزمون این دوره ها ثبت نام کنند.

پذیرش در کدرشته‌های امتحانی الکترونیک، ساخت و تولید، صنایع فلزی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، ساختمان، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، ناوبری، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، امور اداری، تربیت کودک، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی – نقاشی، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین های کشاورزی، موسیقی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک، پویانمایی، فتوگرافیک، معماری داخلی، صنایع دستی بدون خواهد بود.

پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد و برای داوطلبانی که در این رشته‌های تحصیلی ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد و نیازی به مراجعه داوطلبان به سایت سازمان سنجش برای پرینت کارت نیست.

این داوطلبان می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محل های انتخابی خود از تاریخ ۷ تا ۱۱ مرداد ۹۸ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر ۱۹ تا ۳۰ خرداد ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند نیز می توانند از ۷ تا ۱۱ مرداد نسبت به انتخاب رشته های بدون آزمون اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار